Дистанційне навчання 2019 - 2020 н.р

П'ятниця 29.05
              Доброго ранку! Ну що ж , останній ривок і фініш! 

      
Математика 
Інтерактивни робочий лист:
 Виконай завдання і відправ мені фото з результатом. Я впевнена ти впораєшся!

Я досліджую світ 
Настає час, якого ти довго чекав - час літніх канікул. Відпочінь на славу! Але не забувай про правила безпеки!




Інтерактивний робочий лист:
https://www.liveworksheets.com/kv642844es
Виконай завдання і відправ мені фото з результатом. Я впевнена ти впораєшся!

СТОП НАВЧАННЯ! 
   Ти - молодчинка!  Ти впорався! Я пишаюся тобою!









Четвер 28.05


     І як завжди починаємо з веселої зарядки!

Математика

Підручник :ст.158-159
Каліграфічна хвилинка : Запиши число 74
Завдання для Чомучок:
 Поміркуй! Під яким номером припаркована машина? Будь уважним!


Розглянь малюнок і дай відповіді на запитання (Усно)- №994 , №996, №997
Порівняй іменовані числа №995
"Віднови" рівність - №998

 Пригадай! 1год - 60хв
                     1 тиждень - 7 днів
                     1 доба - 24 год


Попрацюємо за відеоуроком



Інтерактивний робочий лист : 


Англійська мова

Уроки закінчились!                                           Чекаю на тебе завтра!





Середа 27.05
Добрий ранок! 
Починаємо навчання з веселої зарядки.

Математика

Підручник: ст.158
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 67
Завдання для Чомучок: Поміркуй , під яким номером зображення данної піраміди зверху?

Пригадай , що ти вчив на минулому уроці . розкажи рідним.


№ 988( Усно) - Які числа  в таблиці пропущено? Як  знайди невідомий множник?
№ 989 - "Віднови" рівність.
№990  -  Обчисли вирази.

Спробуй намалювати!




Попрацюємо за відеоуроком




Інтерактивна вправа:

Час відпочинку!


Я досліджую світ
Настав час для підведення підсумків . Впевнена - ви впораєтеся з усіма завданнями. Бажаю успіхів.
 Підсумкова діагностична робота :
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4181665 

Мистецтво
Зустрічаємо літо!
Буває , що влітку ясний день але іде приємний дощик.

Завдання 1. Сядь зручніше, заплющ очі та послухай:                                                           https://www.youtube.com/watch?v=6lT8it3eQls    
- Що ти уявив(ла)?                                     
- Який настрій у тебе викликає ця мелодія?                   - У якому темпі звучав твір?
        
Завдання 2.
 Розспіванка.

Завдання 3.
Послухай пісеньку.


Прочитай слова пісні – 4 рази
Іди, іди, дощику,
Зварю тобі борщику
В полив’янім горщику!
Іди, іди, дощику,
Цебром, відром, дійницею
Над нашою пашницею!
Іди, іди, дощику,
Зварю тобі борщику!


А тепер співаймо! ( Відео знаходиться вище)


Англійська мова

Уроки закінчились!                                           Чекаю на тебе завтра!







Вівторок 26.05

І як завжди починаємо з веселої зарядки!

Я  досліджую світ
Щоб налаштуватись на урок , виконай веселу вправу - знайди кита


Підручник – С. 121-122

    Вправа «Синоптик»
-         Яка зараз пора року?
-         Який місяць?
-         Яке число?
-         Тепло чи холодно надворі?
-         Який стан неба?
           Чи були опади?
-         Чи є вітер?

Інтерактивна вправа : 
https://learningapps.org/display?v=pu5d0nf4j18

– Як же не любити той край, де вперше ти побачив солодкий дивний світ, що ми звемо життям, де вперше став ходити і квіткою неначе і його теплі зростав і усміхавсь квіткам!
        Користуючись нагодою, я хочу запросити вас, любі діти, в цікаву подорож екологічною стежиною. До кого, ви скажіть самі, відгадавши загадку:
Що за книга
Без букв, без сторінок,
А багато чого навчить?
                               (Книга природи)

        – Отже, ми сьогодні помандруємо сторінками цієї книги. Тема сьогоднішнього уроку: Охорона природи. 


Друкований зошит ст.58-59
- Використовуючи природу , люди часто завдають їй непоправної шкоди. 
Завдання 1 ( ст.58)
- З'єднай лініями , що шкодить природі , а що навпаки сприяє збереженню природи.
Завдання 2 ( ст.59)

Гра «Так чи Ні»
        Потрібно пригадати, як слід поводитись у природі і чого не можна робити (Познач "+" , якщо ти виконуєш зазначене правило поведінки в природі).
                1. Не ламаю гілок
                2. Не пошкоджую кору на деревах.
                3.Не витоптую трав'янисті рослини.
                4. Ходжу в лісі лише стежками.
                5. Не руйную мурашники.
                6.Не зачіпаю гнізд птахів.
                7. Не кричу в лісі та не лякаю тварин.
                8.Не знищую дрібних тварин.
                9. Не зриваю квітів .
                10. Не розпалюю вогнище в лісі 
                11.Не залишаю після себе сміття.
                12. Не вириваю грибів.

С
топ урок! 
Ти - молодчинка!Чекаю тебе завтра.

Понеділок  25.05
                                Доброго ранку! Ось і розпочався наш останній тиждень навчання. Ви молодці , дякую за старання!

Математика


Підручник :ст.157
Каліграфічна хвилинка : Запиши число 100
Розв'яжи задачу №981
Обчисли вирази №982
№983, №985, № 986- Усно
"Віднови" рівність №984
Попрацюємо за відеоуроком

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел 



Підсумкова діагностична робота ( для тих , хто не виконавна попередньому тижні):

Стоп урок! Ти молодець!





Четвер 21.05

Ранкова зустріч
Цього року День вишиванки випав на 21 травня. Святкувати його почали не так давно, але ця традиція вже встигла міцно закріпитися у свідомості багатьох людей.

День вишиванки цікавий тим, що не прив’язаний до жодного державного чи релігійного свята, він цілком самодостатній та цікавий без зайвих нюансів. Тож і проводити тематичні виховні години варто на радісній ноті, без надмірного пафосу. Пропонуємо декілька варіантів робіт та заходів, які зроблять ваше свято ще кращим!
 

        Легенда про вишиванку. Українська народна легенда про виникнення вишиванок.

Математика 

Підручник ст.156
Каліграфічна хвилинка : Запиши число 90.




№ 973- Запиши вирази й обчисли їх значення.               № 974 – Знайди значення виразу 7*а + а  , якщо а =10, а = 1, а = 0.
Пригадай ! Вирази ,що містять у своєму 
записі букву називають буквеними .
 № 975 -, № 977-Усно.
№ 976 – Розвяжи задачу за даними таблиці.


Попрацюємо за відеоуроком!

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів   

Англійська мова

Дякую за старанність!








Середа 20.05 
Вітаю вас , любі учні !


Математика

Настав час для підведення підсумків . Впевнена - ви впораєтеся з усіма завданнями . Бажаю успіхів.
 Підсумкова діагностична робота : 


Я досліджую світ
Підручник ст. 115-116
Загадка
Подивись,  мій милий друг, що знаходиться навкруг?
Небо ясно-голубе, сонце світить золоте.
Місяць з зірочками сяє, вітер з квіточками грає.
Хмарка в небі пропливає.
Вода прозора, мов сльоза, повітря чисте і трава,
Комахи, звірі і птахи,
Людина і погода, усе це навкруги …. (Природа)
— Пригадайте, що належить до  природи?
— Які предмети не належать до природи? Чому?
— На які дві групи поділяють природу? Чим вони відрізняються?
  Гра «Жива-нежива природа»
- Подумайте , до яких груп можна віднести предмети?

Сонце, гриби, вода, каміння, люди, їжак, ялинка, сніг, Дід Мороз, мороз, сова, повітря

-  Чи можуть усі ці групи існувати одна без одної?
Попрацюймо за відеоуроком
     У природі все взаємопов'язано . Зв'язок живої та неживої природи.

— Виходить, що все на нашій Землі створено правильно, усе пов’язано одне з одним, і ці зв’язки допомагають Землі існувати.

Висновок: у природі все взаємопов’язано. Жива природа не може існувати без неживої.

Розгадай кросворд "Природа " зошит ст.57

Час відпочити!



Мистецтво

Зустрічаємо літо!
Чарівниця Гармонія запросила всіх у гості до казкового міста Митців . На його вулицях і площах можна побачити незвичайні , оригінальні  будиночки , прикрашені орнаментами , візерунками , квітами .
- Розглянь будиночки казкового міста.Що в них незвичайного?














Пофантазуй і намалюй будиночок чарівниці Гарнонії ( олівцями , фломастерами).

Чекатиму ваших малюнків.





Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html


Дякую за старанність!








Вівторок 19.05
Добрий ранок!
Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!
Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         
- присідання 10 разів;
                        Я досліджую світ                     Підручник ст.111-112
Гра « Продовж речення»
ВІД ТОГО ЯК ТИ ВІДПОЧИВАЄШ, ЗАЛЕЖИТЬ І …
НАЙКРАЩЕ ВІДПОЧИВАТИ НА …                                   
У ЛІС НЕ МОЖНА ХОДИТИ БЕЗ …
НЕ МОЖНА ЗБИРАТИ …
НА САМОКАТІ, ВЕЛОСИПЕДІ МОЖНА КАТАТИСЯ У
БІЛЯ ВОДОЙМ МОЖНА ВІДПОЧИВАТИ ТІЛЬКИ…
НА САНЧАТАХ І ЛИЖАХ МОЖНА КАТАТИСЯ…
НЕ МОЖНА ВИХОДИТИ НА ЛІД БЕЗ … 

-       
           Кого ви бачите на малюнку ?
-  - Це свійські чи дикі тварини ?
Отже , тема нашого уроку « Безпека у спілкуванні з дикими та бездомними тваринами»

Попрацюймо за відеоуроком


Гра «Пам΄ятка » зошит ст.56
-        Зєднай лініями та прочитай правила спілкування з дикими й бездомними тваринами .
Запамятай! Щоб тобі не загрожувала небезпека від диких і бездомних тварин , дотримуйся таких правил :
  •    Добирай для прогулянок у природу одяг і взуття , які захистять твоє тіло від укусів гадюки , комах ,кліщів;
  •        Уникай місць , де збираються бездомні собаки , а в разі нападу – клич на допомогу та захищайся ;
  •       Не наближайся до диких і бездомних тварин , не торкайся їх, щоб не заразитися небезпечними хворобами ;
  •       Якщо вкусила або подряпала дика чи бездомна тварина , обовязково повідом про це дорослих. 


Інтерактивна вправа :


Дякую за старанність!










Понеділок 18.05
Математика
Підручник : ст.154-155
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 96
№961- Запиши вирази й обчисли їх значення.
№962,№963– Усно.
Розглянь , як виконували обчислення , і прочитай пояснення.
Запамятай! Щоб помножити на 10, достатньо до нього справа приписати один нуль.
Щоб поділити число на 10 , достатньо від нього справа відкинути один нуль.
№964 - Обчисли вирази.
№965- Знайди значення виразу с*5+37 , якщо с=1 , с =10.

Розв'яжи задачу - №967. 

Попрацюємо за відеоуроком!
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника

Перевірка знань:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=580652

Дякую за старанність!













П'ятниця 15.05
Вітаю вас дорогі учні!

Математика
Підручник : ст.153-154
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 11
№952,№953Усно.
Назви числа,пропущені в таблиці
Запамятай!При діленні нуля на будь-яке число в частці дістаємо 0.
№954, №955- Обчисли вирази.
Розв'яжи задачу - №956. 

 Попрацюємо за відеоуроком!
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії.


Інтерактивна вправа:
Перевірка знань:

Час відпочити!




Я досліджую світ
Підручник : ст.109-110
Робота із загадками
Сонце пече, Липа цвіте,
 День прибуває. Коли це буває?
- Влітку у вас найбільше часу для розваг та відпочин­ку. Людина — частина природи. Тому для нас найкращий відпочинок — на природі, у лісі. Але й під час літнього відпочинку слід пам'ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо.

 Попрацюємо за відеоуроком!
Літні розваги. Правила поведінки на водоймах . Безпека влітку

Робота в зошиті ст.54-55
Памятай ! Щоб розваги влітку  були корисними для твого здоров’я , дотримуйся  правил безпечної поведінки.

1.Зафарбуй кружечки в зелений колір , якщо діти вибрали безпечне місце для літніх розваг, а в червоний – якщо ні.
2.Підпиши за зразком ,які правила безпечної поведінки на воді порушили діти.
Слова для довідки:
  •        Купайся  тільки під наглядом дорослих.
  •        Не пустуй у воді , не запливай далеко від берега.
  •       Не підпливай близько до катерів , водних  мотоциклів .
  •    Не пірнай у незнайомих місцях.

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html


Дякую за старанність!









Четвер 14.05
Доброго ранку!

Математика
Підручник : ст.152-153
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 35
№943– Обчисли ланцюжком по колу.
№944, №948-Усно.
Обчисли добутки та склади частки за зразком . Зроби висновок про ділення на 1та ділення рівних чисел.
 1* а = а
 а : 1= а
 а : а =1
Запам’ятай !
При діленні будь-якого числа на 1 в частці дістаємо те саме число.
При діленні будь-якого числа, відмінного від нуля,на те саме число в частці дістаємо число 1.
№945 – Обчисли вирази
Розв'яжи задачу - №947.

 Попрацюємо за відеоуроком!
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.




Інтерактивні ігри:
Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html


Дякую за старанність!


Середа 13.05


Математика 
Підручник : ст.151-152
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 78
№934 – Заміни множення додаванням.Обчисли.
№935, № 936- Усно
Запамятай! При множенні будь-якого числа на 1 в добутку дістаємо те саме число.
а*1=а   
    При множенні будь-якого числа дістаємо нуль.
 а*0=0
№937, №938  – Обчисли вирази.
Розв'яжи задачу - №940.

Додаткові ресурси: Множимо граючись

Попрацюємо за відеоуроком !
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра прям.


Флеш-картка : Додавання у межах 100 :
Перевірка знань:

Час відпочити!




Я досліджую світ
Підручник : ст.105-106
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок.
Щоб урок пройшов немарно,
Працювати будем гарно?
Гра «Прибери зайве»
- Згадайте які рослини живуть у лісі?
Послухайте, впіймайте рослини, що не ростуть у лісі.
Рослини: дуб, помідор, ліщина, ожина, кактус,суниця, гриби, картопля, цибуля , липа, клен.
-      День сьогодні гарний і ми з вами відправимося у подорож.А в подорож ми відправимося разом з казковим героєм.Скажіть кому належать ці слова?
Я по засіку метений.  
Я на яйцях  спечений.          Я від діда утік, я від баби утік,
І від тебе утечу.
- Куди ж покотився колобок, тікаючи від діда з бабою?Тоді і ми з вами відправимося в ліс. Хто ж нас буде зустрічати в лісі? Так сьогодні ми поговоримо про тварин лісу.
Попрацюємо за відеоуроком !
        Тварини влітку. Турботи тварин влітку

Інтерактивна вправа:

Мистецтво
- Діти. Що для вас літо?
Річка, сонце, засмага, канікули, гості,фрукти,радість, відпочинок.
 Наближається літо! Зустрічаймо його!
А якою може бути музика літа?
 Це дзвінкий спів пташок, гудіння бджілок і джмеликів, тихий шелест листя, граційний танок метеликів
Слухання музики В.Барвінський «Сонечко»


-У якому темпі рухається сонечко в музиці? Пофантазуй і уяви, який танець краще виконувати сонечку — хоровод, менует,
вальс, гопак.
Який характер музики п’єси?Оберіть потрібні слова.
Сонячна, похмура, радісна, весела,сумна?

Повторення Пісня про літо

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html


Дякую за старанність!












Вівторок 12.05
Я досліджую світ
Не стріляй у пташку, не лови комашку,
Не топчи травичку, не зірви рослинку!
Бо Земля без них, як без зірочок ясних.
Їх створила Природа для тебе,

Їх краса для всіх під небом!
Підручник ст.104
-  В такий чудовий день професор Лісовенко запрошує нас на прогулянку. А куди ми підемо відгадайте:
Літом зелений, квітучий, співучий.
Іноді він загадковий і дивний.
Стане у пору осінню чарівний. 
- Ми потрапимо в літній ліс. 


-  Давайте пригадаємо: Яку користь приносять ліси людям?
- Які лісові рослини ви знаєте?
 Пам’ятайте! Що ліс – це домівка багатьох тварин і рослин. Ви гості в цьому зеленому домі,а поводитись в гостях треба правильно. Будь природі другом. Коли буваєш у лісі, дотримуйся таких правил:
·  Ходи стежками, щоб не витоптувати рослини.
· Не ламай гілок дерев і не рви квіток для букета.
· Не кричи, щоб не налякати  диких тварин.
· Не руйнуй пташиних гнізд, не бери до рук пташині яйця. Цим ти можеш відлякати птахів від їхніх домівок.
 Не всі лісові рослини можна рвати,нюхати, куштувати, бо серед них є отруйні.
      - У лісі достигають багато корисних ягід: суниці,малина , ожина , чорниця.  Та  при зборі лісових ягід слід дотримуватися обережності, щоб у кошик не потрапили отруйні ягоди. 
Отруйні - означає, що містять отруту.
Їх ми віднесемо до  небезпечної групи. За зовнішнім виглядом отруйні ягоди дуже привабливі і схожі на їстівні. Давайте з ними познайомимося. Постарайтесь, діти, їх запам’ятати.
Попрацюймо за відеоуроком!

"Маленькі дослідники"зошит ст.52.Вам допоможе підручник.
Дякую тобі за старанність.   







П'ятниця 08.05


Ранкова зусріч
Ти знає, що 9 травння для України і українців це дата яку ніколи ніхто не забуде!
9 травня — це свято Дня Перемоги над нацистською Німеччиною у Великій Вітчизняній війні. Однак офіційно з 2015 року в Україні святкують День пам’яті і примирення, присвячений пам’яті жертв Другої світової війни 1939-1945 років. Але багато ветеранів традиційно своїм святом вважають саме 9 Травня. У цей день звучать зворушливі і красиві привітання з 9 травня на їхню честь, у знак їхньої відваги, перемог і надзусиль, прикладених у страшні роки війни.
Забути подвиги наших ветеранів просто неможливо. На жаль, з року в рік учасників у Другій світовій війні залишається все менше, і кожен українець зобов’язаний дякувати їм за мирне небо над головою і говорити щирі привітання з 9 травня та із Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939- 1945 років.
Вже стільки літ і стільки зим,
Як відгримів той бій кривавий,
Вони ж ще там, на полі слави,
Уклін їм, мертвим і живим!
Спасибі вам, сивоголові,
Вітчизни-матері сини!
Немає правди у війни,
Вона лиш в мирі та любові!
Зупинись, прислухайся на мить —
Кричать з вогню і мати, і дитина,
Хай буде мир, хай більше не горить
У пеклі війн твоє життя, людино!



Математика

Підручник : ст.149-150
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 98
№925 – Обчисли частку чисел.
№926 – Назви числа ,пропущені в таблиці .Як знайти невідоме ділене ?
 Запам’ятай! Щоб знайти невідоме ділене , треба частку помножити на дільник.

Додаткові ресурси : Таблиці множення




 №927- «Віднови» рівності.
№928, № 929,№931 - Усно
Розв'яжи задачу - №930.

Попрацюємо за відеоуроком !

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач.




Перевірка знань:
         
Я досліджую світ

Підручник : ст.103
         Зілля різне, страви, води –
         Все вживаєш, як хворієш,
         Бігаєш, шукаєш ліки,
         На них гроші не жалієш,
         Та не купиш і за гроші
         Ти здоров'я, мій хороший!
     Але можна лікуватись не лише ліками. А чим – послухайте.
Загадка
             Ростемо у лісі, у лузі, у полі - в природі.

             Коли захворієш, ми станемо в пригоді.  (Лікарські рослини)

- Діти, сьогодні на уроці ми познайомимося з лікарськими рослинами. Дізнаємося про їхні лікувальні властивості. За урок цьому навчитися не можна. Але зазирнути до загадкового світу рослинних таємниць спробуємо. Допоможе нам це зробити подорож в країну Лікарських рослин.

Попрацюємо за відеоуроком !




«Дослідники» зошит ст.51.Розгадай кросворд .У виділених клітинках прочитай ,як називаються ці рослини.

Інтерактивна вправа:


Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html


Дякую тобі за старанність.                                          Чудових вихідних !






Четвер 07.05  
Вітаю вас!Бажаю успіхів та натхнення!

Математика
Підручник : ст.148-149
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 87
№916 – Спрости  вирази й обчисли їх значення.

Додаткові ресурси : Складання  таблиці ділення  числа 9.

№918 – Обчисли вирази.
№917, №919 ,№922- Усно

Розв'яжи задачу, скориставшись коротким записом- №920.

Попрацюємо за відеоуроком !




Інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/display?v=p8v6zayi220


Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html

Дякую тобі за старанність! 











Середа 06.05
Добрий ранок! Починаємо з веселої зарядки!



Математика
Підручник : ст.146-147
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 57
№908 – Запиши вирази й обчисли їх значення.
№910 – Обчисли. Склади подібні вирази й обчисли їх значення.
Додаткові ресурси : Тренажер  таблицю множення числа 9

№911, №913 - Усно
Розв'яжи задачу №912.

 Попрацюємо за відеоуроком !



 Перевірка знань:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=944285
Час перепочити ,
Фізкультхвилинка для очей!


Я досліджую світ

Підручник ст.98-99
             

—   Якою загальною назвою можна об’єднати ці малюнки?
—   До якої природи належать рослини? Доведіть. (Рослини належать до живої природи, бо вони народжуються, дихають, живляться, ростуть, розмножуються і відмирають).
—   Пригадайте, які рослини ростуть у природі самі по собі, а які вирощують люди.
—   Сьогодні на уроді ви дізнаєтеся, якими бувають рослини.
Попрацюємо за відеоуроком !




Робота в зошиті ст.49
1)  Розгадай  кросворд .У  виділених клітинках прочитай,що міститься в фруктах і овочах . Розфарбуй свої улюблені овочі та фрукти.
2)  Підпиши назви травянистих рослин , які квітнуть влітку. Розфарбуй їх кольорами літа.
Слова для довідки: мак, калина, дзвоники, жовтець, конюшина  , королиця.

Мистецтво
Настало літечко – чарівна пора ясного сонечка, рясних дощиків, яскравих квіточок, шовкових трав і соковитих ягід. Малят манить теплими хвильками річка, озеро чи море. Можна помандрувати до лісу чи парку послухати спів птахів. А ще запрошуємо прочитати чудові віршики про літо і його веселі принади.

Зібрало літо в горщик 
Громи несамовиті, 
Линуло теплий дощик 
На трави і на квіти. 
Мов казку променисту 
В краплинках вниз сипнуло 
І райдугу барвисту 
За річку в гай зігнуло. 
Покличу я сестричку: 
– Оксанко, годі спати! 
Ходімо через річку 
По райдузі стрибати. 

Пісня Про Літо



Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html

Дякую тобі за старанність! 












Вівторок 05.05
Добрий ранок!
Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!
Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         
- присідання 10 разів;

Я досліджую світ

-      Доброго дня дітки! Сьогоднішній урок буде дуже цікавим та пізнавальним. Нас чекає багато цікавих завдань, історій та сюжетів. Сьогодні ми перенесемося у літо.
     I.            ХВИЛИНКА КАЛЕНДАРЯ
-      Перш ніж розпочати наш урок давайте згадаємо яка зараз пора року?
-      Який місяць?
-      Яке число?
-      Тепло чи холодно надворі?
-      Який стан неба?
-      Яка температура повітря?
-      Чи були сьогодні протягом дня опади?
II.            Гра  «ВІДГАДАЙ».
1)  Прийшла баба з вітрами
Та білими снігами,
Привела собою,
Діда з бородою.

2) Посмалилися носи,
Загоріли плічки
Ми щодня тепер усі
Ходимо до річки.

3) Зацвіли усі діброви,
І долини, і луги,
І річки синіють з нову,
І не входять в береги.

    4) Стали трави, стежки
Золотистими,
А тоненькі гілки —
Та й безлистими.

- Що перше спадає вам на думку коли лунає слово «ВЕСНА»; «ЛІТО»; «ОСІНЬ»; «ЗИМА»?

ІІІ.           Попрацюємо за відеоуроком!



     IV.            Гра «ДОСЛІДНИКИ» зошит ст.48

- Познач ознаки літа в неживій природі.


 V.    Гра « КРАЇНА ЛІТА»
 - Подивись цікавий мультфільм. Про яку ознаку літа в неживій природі в ньому розповідають? Будь уважним , приємного перегляду!


Інтерактивна вправа:

Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!











Понеділок 04.05
Добрий ранок! 
Сподіваю , ви добре відпочили!



Математика
Підручник : ст.145-146
Каліграфічна хвилинка: Запиши число , яке складається з 6 дес.6 од.
№898 - Заміни множення додаванням. Обчисли.
№899 - Склади за схемою добутки з першим множником 9. Запиши у два стовпчики.

Додаткові ресурси : Проспівай таблицю множення числа 9

№901,№902 - Усно
Розв'яжи задачу №903.
№905 - Побудуй квадрат зі сторонами 2см .

        Попрацюємо за відео уроком!


Інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/display?v=pu93rpzea20
https://learningapps.org/display?v=pcy1bmi2c19 https://learningapps.org/display?v=p7khbsxht20


Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!









Четвер - 30.04
Вітаю ! Починаємо урок .



Математика
Підручник : ст.144
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 100
№890- Обчисли добутки та склади частки за зразком.
№891- Назви числа , пропущенні в таблиці.                              Як знайти невідомий дільник?

Запам’ятай!  Щоб знайти невідомий дільник , треба ділене поділити на частку . 

№892,№893,895 - Усно
Розв'яжи задачу за поданим планом №894.



Попрацюємо за відеоуроком!

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.




Перевірна робота :

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html

Дякую тобі за старанність! 












Середа- 29.04
Сьогодні  у тебе буде цікава зарядка! Чому? Дізнаєшся, коли почнеш її виконувати!Починаємо!




Математика

Підручник : ст.143
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 60
№881- Обчисли добутки та склади частки за зразком.
№883- Обчисли,скориставшись таблицею множення та ділення числа 8.
Розв'яжи задачу  №885. 
№882,№884,№886 - Усно.
№887- Побудуй прямокутника, ширина якого  3см , довжина – удвічі більша.
Додаткові ресурси: Таблиця ділення числа 8




Попрацюємо за відеоуроком!
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.


Перевірна робота : 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=256075
   
Час відпочити!



 Я досліджую світ 

1 .   Синоптична хвилинка
-        Яка зараз пора року?
-        Який місяць?
-        Яке число?
-        Тепло чи холодно надворі?
-        Який стан неба?
-        Яка температура повітря?
-        Чи були сьогодні опади?
    2. Робота над загадкою
·       Що таке: чотири кольори мають, раз у три місяці барви міняють?
    Бесіда.
-        Які пори року ви знаєте?
 - Яка пора року змінює весну?
  - Які місяці має пора року весна, зима, осінь?
- Назвіть їх у тій послідовності, у якій вони змінюють одна одну.    
— Відгадайте загадку — і дізнаєтесь, про яку пору року йтиметься на уроці.
·       Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
        Все зелене, молоде...
        За весною що іде?
   3.  Підручник  ст.96
 Пригадайте, які ви знаєте пори року. Які у вас спогади про літо?
— Який місяць літо розпочинає? Що ви про нього прочитали ?
  4.   Робота в зошиті ст.47. Допиши речення.

— Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Червень, місяць у роботі — відбиває від пісень охоту».




— Який найспекотніший і найсухіший місяць року? Доведіть свою думку. Розгляньте фотографію. Яка природа у липні?




— Розкажіть, що ви прочитали про серпень .
— Поміркуйте, чому останній місяць літа — серпень — має таку назву.




        Перевір себе

— Назви основні ознаки літа. Чим особливий місяць липень?
— Який літній місяць ви найбільше любите? Поясніть чому.
— Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Літній день рік годує»?

Мистецтво

Зустрічаємо літо!

Наближається літо! Художники відображають зміни,що відбуваються у природі,та вчать у неї кольорової гармонії-створюють на картинах певний колорит.

Колорит – гармонійне  поєднання кольорів на картині.

Порівняй колорит картин , на яких зображено різні пори року.Які кольори та їх відтінки переважають на кожній з них ?



Завдання для умілих рученят: 
Спробуй зобразити дерево в різні пори року.

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html

Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!












Вівторок -28.04
Вітаю вас, любі учні!




Я досліджую світ
Підручник : ст.91-92

Сучасне людство налічує тисячі народів, майже 200 держав, понад 6 млрд жителів. Серед усієї маси людей немає двох однакових осіб. Кожен має свої особливості. Крім індивідуальних відмінностей, виділяють також гру­пові: сімейні, статеві, вікові, професійні, національні і т. ін. Будь-яка нація, соціальна група сприймає із системи загальнокультурних людських цінностей тільки те, що відповідає духовному настрою, їхньому рівню розвитку, мож­ливостей. Національні культури стають взаємопов’язаними. Вони впливають одне на одну, посилюється взаємозв’язок різних країн і народів. Національні риси не можна перебільшувати, робити їх винятковими. Національні особли­вості зближують людей, зацікавлюють людей інших національностей, а не ви­лучають людей з національного оточення інших народів, не замикають народи у собі.                     
      
   Попрацюємо за відеоуроком!



Практична робота: зош.ст 46. З'єднай лініями зображення свят ,які відзначають в Україні , з їхніми назвами.

Інтерактивна вправа:


Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!








Понеділок -27.04
Добрий ранок ! Бажаю успіхів та натхнення!



Математика
Підручник : ст.142
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 40
№871- Склади рівності з виразів за зразком.
№873- Порівняй  вирази.
№874- Обчисли.
Розв'яжи задачу  №875. №872,№876,№877 - усно 

№878- Обчисли периметр прямокутника зі сторонами 5см і 3см.
Додаткові ресурси: Тренажер таблиця множення числа 8.


Попрацюємо за відеоуроком!

 Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення Обчислюємо периметр.



Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!









П'ятниця-24.04
Добрий ранок!
Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!
Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         
- присідання 10 разів;

Математика
Підручник : ст.140-141
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 8
№861- Віднови рівності : заміни квадратики числами.
№862- За схемою склади добутки з першим множником 8.Запиши у стовпчик.
№863- Обчисли вирази.
Розв'яжи задачу  №865. №864,№866,№867 – усно.
№868- побудуй прямокутник , довжина якого дорівнює 6см, а ширина-3см.

Додаткові ресурси: поспіваємо таблицю множення числа8



Попрацюємо за відеоуроком!

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника.
Перевірка засвоєних знань:

 Інтерактивна вправа:

Час відпочинку!

Дихальна гімнастика, релаксація.

Я досліджую світ
Підручник : ст.86-87
Гра «Інтерв’ю»
 – Наведіть приклади різноманітності рослинного світу.
 – Доведіть, що тваринний світ теж різноманітний.
 – Чи можна спостерігати різноманітність представників людського суспільства? Наведіть такі приклади.
 – Сьогодні на уроці ми поговоримо про різноманітність народів у світі та їхні звичаї.
 –  Як ви думаєте, навіщо нам про це треба знати? 

 Попорацюємо за відеоуроком!
Різноманітність людей у світі.



2. Гра «Дослідники» зошит ст.45
– Люди різних рас відрізняються одні від одних лише зовні. А в навчанні, спорті, музиці, роботі вони можуть бути однаково успішними. Дуже часто ми сприймаємо народ як ціле і приписуємо йому якусь спільну рису. Наприклад, італійців вважають надмірно емоційними і балакучими, скандинавів – суворими і мовчазними. Але кожна окрема людина є неповторною та індивідуальною. Про це дізнаємося, коли пізнаємо її ближче.

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html

Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!







Четвер -23.04
Доброго ранку ! Бажаю успіхів та натхнення!
Розпочнемо з веселої зарядки.

Математика

Підручник : ст.139-140
Каліграфічна хвилинка: Запиши числа 15 ,14,9 ,1
№854- Віднови рівності : заміни квадратики числами.
№855- Обчисли вирази.
Розв'яжи задачу  №857. №853,№856,№860 - усно 

Попрацюємо за відеоуроком!

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач.
Інтерактивні вправи :
Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!




Середа - 22.04
Доброго ранку! Починаємо зарядку!




Математика

Підручник : ст.138
Каліграфічна хвилинка: Запиши число 77
№844- Обчисли ланцюжком по колу.
Додаткові  ресурси: перевіримо як засвоїли таблицю множення числа 7.


№845– За схемою склади добутки із  множником 7 і частки з дільником 7.Запиши у два стовпчики.
№846- Обчисли вирази.
Розв'яжи задачу  №848. №847,№849,№850 - усно 

Попрацюємо за відеоуроком!
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата.(Відео урок)

Пам’ятай ! Щоб обчислити периметр квадрата , треба довжину його сторонни помножити на 4

Інтерактивні вправи:
  Час відпочити!


Я досліджую світ
Підручник: ст.84-85
Робота в зошиті : ст.44
Прочитай виразно вірш:
Живої природи світ таємничий
Ми на уроці сьогодні відкриєм
Навчимось його красу не руйнувати,
 А примножувати, любити, оберігати.
Вправа «Синоптик»
   -   Яка зараз пора року?
-      -   Який місяць?
-      - Яке число?
-      -  Тепло чи холодно надворі?
-      -  Який стан неба?
-      - Чи були опади?
-      -  Чи є вітер?
 Попрацюємо за відеоуроком!
Україна у світі. Країни – сусіди України







Мистецтво
Радість з неба ся являє,
 Паска красна день вітає,
 Радуйтеся щиро нині –
 Бог дав радість всій родині,
 Бог дав радість нам з небес,
Христос воскрес!
 Христос воскрес!
-      -   Про яке свято йдеться у вірші? (Великдень)
-         Сьогодні ми поговоримо про традиції святкування Пасхи. Тема нашого уроку «Великодні дзвони б’ють!»
-             Великдень – найбільше християнське свято. Цей день має ще одну назву – Пасха. Це світле і добре свято яке несе з собою віру, надію і любов.
-             Великдень відноситься до тих свят, дата яких змінюється кожного року, визначеної не має.  
-           У ніч Воскресіння Христа, проводиться святкове богослужіння   великодня служба Божа яка триває всю ніч. Її найурочистіший момент настає опівночі, коли священик сповіщав, що Христос воскрес, а всі присутні з трепетом відповідають: «Воістину Воскрес!». Усі віруючі люди намагаються бути присутніми на великій літургії, адже по закінченню якої відбувається освячення пасхальних кошиків.




Поспіваємо пісеньку «Мишки на Великдень Пасочку Мiсили»


Намалюйте Великодній кошик ! Чекаю на ваші малюночки!

Англійська мова
Посилання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
Дякую тобі за старанність! Чекаю на тебе завтра!












  
 Вівторок - 21.04
Доброго ранку! Рада Вас знову вітати!
Великдень – одне з найбільших весняних свят у християнській релігії. Свято пов'язане із воскресінням Ісуса Христа, тому й має назву Великий день або Великдень.
Перегляньте мультфільм про Великдень, налаштуйтесь на навчання .Успіхів!



Я досліджую світ

-             Ми оточені речами, якими повсякчас користуємося, не замислюючись: звідки вони взялися, хто їх винайшов, і як вони змінили на краще життя людей.
-             Навіть у звичайному шкільному класі можна побачити чимало винаходів.
-             Один давньоримський учитель додумався виготовити дошку і поставити її в класі. А наштовхнули його на цю думку тодішні звичаї. Виявляється, у Давньому Римі дозволено було писати й малювати на… стінах. І римляни охоче це робили. Перехожі з їхніх надписів дізнавалися багато цікавого, як ми сьогодні – з газет і журналів. Ці помальовані та обписані стіни й підказали вчителеві зробити в класі дошку, на якій писатимуть школярі…
-             Але ж яка зручна річ – дошка! Написав – стер, написав… І помилку легше виправити, ніж у зошиті!
-             А як ви вважаєте, хто може бути винахідником у наш час?
Додаткові ресурси : 
Приготуйте підручник ст.79-80
Попрацюймо за відео уроком.


Перегляд мультфільму " Розумний дім"


Ви молодці ,час відпочити!




Попрацюй в зошиті ст.43 . Доповни речення , користуючись 
довідковими словами : швидко переміщатися, вчені-винахідники, передавати інформацію на значні відстані, спілкуватися, прати , підіймати великі вантажі, будувати будинки, готувати різноманітну їжу, прати, прибирати. 
Інтерактивні вправи:

Стоп урок! Чекаю тебе завтра!










                         
                         13.04-20.04
Ви чудово попрацювали! Відпочивайте!
Ура, канікули!
















П 'ятниця 10.04.2020

Добрий ранок!

Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!
Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба;
- присідання 10 разів;
- стрибки: на правій нозі – 5 разів; на лівій – 5; на двох ногах – 5разів.


Математика
Підручник : ст.136-137
Каліграфічна хвилинка: 
№835 Досліди таблицю. Дай  відповіді на запитання.
1)   Скільки є добутків ,значення яких дорівнює 12?
2)  Скільки є добутків , значення яких дорівнює 20?
3)  Назви  всі добутки двох однакових множників та їх значення.
4)  Запиши у стовпчик всі добутки ,у яких другий множник дорівнює 7.
№836, №837- Виконай обчислення,запиши у два стовпчики.
Розв'яжи задачу  №838. 
№839,840 – усно


ЗАПАМЯТАЙ ! Периметр прямокутника можна обчислити різними способами.

                                                                                 4 см

 2 см

I спосіб: 2см+4см+2см+4см=12см
II спосіб: 2 см*2+4см*2= 4см+8см=12см               
 Обчислюючи цим способом , ширину й довжину помножити на 2 і знайди суму цих добутків.
III спосіб: ( 4см+2см)*2=6см*2=12 см
Обчислюючи цим способом ,додали довжину й ширину і цю суму помножити на 2
№ 842 Обчисли периметр прямокутника зручним для тебе способом.

                                             Час відпочити!                                         Аудіоказка "Про хворобу немитих рук"
            
Я досліджую світ
Підручник : ст.77-78
Усе, що людина зробила власноруч, називають рукотворними тілами.
— Протягом усієї історії людства руками і розумом людей була створена величезна кількість різноманітних речей, будівель, машин і механізмів: штучний супутник Землі, комп’ютер, телефон...


— Продовжте цей перелік.
Додоткові ресурси:
Використання рукотворних матеріалів у побуті.(Відео урок)



Попрацюємо в зошиті ст.42. Зєднай лініями рукотворних матеріалів і речей , які з них виготовляються.


Перевірка знань: 



Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 



 Стоп урок! Чекаю тебе після канікул!













Четвер 09.04.2020

Любі діти, добрий день!
Зичу праці і старання!
А ще, друзі, всім бажаю


Сил, натхнення на весь день!




Математика 

Підручник : ст.135
Каліграфічна хвилинка: Встанови закономірність та запиши ряд чисел .                                              10 , 12, 14, … 18 , … 22, 24, … … 30.             
  45, … , … , … , 25, 20, 15, ... , 5.
Попрацюємо за відео уроком!
№826- Заміни множення додаванням.Обчисли.
№827– За схемою склади добутки з першим множником 7 Запиши у два стовпчики.

Розв'яжи задачу  №829. №830,831 - усно 

Додаткові ресурси: 
Поспіваємо! Таблиця множення числа 7

 .

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач.(Відео урок)



Час відпочити! Гімнастика для очей з Лосяшем!


Інтерактивна вправа:



Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 



 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!





Середа 08.04.2020




Почнемо наш день з веселої зарядки!



Математика 

Ви великі молодці ! Настав час перевірити знання з теми задачі. Успіхів ! Я в вас вірю!                    


Я досліджую світ
Гра « Синоптик»
 - Вітаю усіх, кого цікавить, якою буде погода.                               - Сьогодні ... ( день, число). 
 Надворі сьогодні …(холодно, тепло)
 - Температура повітря …
 - На небі…(ясно, похмуро, хмарно)
  - Вітер…(сильний, слабкий, тихо)

Подивись, мій милий друг,
Що знаходиться навкруг?
Небо ясно-голубе,
Сонце світить золоте,
Вітер листям грає,
Хмарка в небі пропливає.
Поле, річка і трава,
Вітер в полі повіва,
Птахи, звірі і ліси,
Грім, тумани, світ краси,
Людина і погода —
Усе це навкруги... (природа).     
  
—  На уроках ми вивчаємо природу. А що таке природа? Визирніть у вікно. Що ви там бачите? (Сонце, небо, дерева і т. ін.)
—    Ліс і річка, небо і повітря, вода, дощ, сніг, птахи, звірі та рослини — все це природа. Не належить до природи лише те, що зроблено руками людини.Сьогодні на уроці ми навчимося орієнтуватися в цьому різноманітті.
— Протягом усієї історії людства руками і розумом людей була створена величезна кількість різноманітних речей, будівель, машин і механізмів: штучний супутник Землі, комп’ютер, телефон...
Підручник : ст.75-76
Додаткові ресурси: 
Рукотворні матеріали та іхні властивості( Відео урок)



Зошит ст.41 Розгадай кросворд.

Час перепочити , слідку оченятами за дельфінчиком! 

Мистецтво 
В ГОСТЯХ У СИМФОНІЧНОЇ КАЗКИ «ПЕТРИК ТА ВОВК»  С.ПРОКОФ’ЄВА. 
 Сьогодні ми з вами познайомимося з  симфонічною казкою «Петрик та Вовк», яку написав у 1936 році композитор Сергій Прокоф’єв. Він дуже любив дітей і хотів, щоб вони виросли освіченими людьми. Тому вирішив передусім познайомити їх із музичними інструментами симфонічного оркестру. Композитор, створюючи казку, хотів допомогти дітям «увійти» у світ симфонічної музики, тобто музики, яку виконує симфонічний оркестр. Сергій Прокоф’єв був першим, хто вирішив ознайомити дітей з інструментами симфонічного оркестру у захоплюючій формі, у вигляді казки.  Казку «розповідають» інструменти симфонічного оркестру. А щоб  ви  краще запам’ятали  ці інструменти, він  кожному герою казки «подарував» свій інструмент, який своїми музичними звуками, притаманними тільки цьому інструменту, змальовує цих героїв. У кожного героя казки є своя музична  тема і свій     інструмент з певним «голосом», тобто тембром.  


Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 



 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!










Вівторок 07.04.2020


Доброго ранку! Сьогодні у нас незвичайна зарядка! Уяви, що ти вчитель фізкультури! Разом з рідними виконай зарядку! Ти показуєш вправи, а потім виконуєш разом з близькими!
Пригадай наші уроки фізичної культури та виконай  вправи для:
1. голови;
2. рук;            
3. тулуба;                                  4. ніг.                         







Приємного та цікавого навчання!
  
Я досліджую світ

ВЕСНА - КРАСУНЯ ЗАВІТАЛА — ДО ПРАЦІ ВСІХ ЛЮДЕЙ ПОЗВАЛА!
Підручник ст. 71-72
Весна рада вітати й зігріти своїм сонячним теплом кожного. Але особливо ясно і приязно вона усміхнеться працьовитим і роботящим. Рідна природа завжди потребує нашої уваги й турботи, дбайливого і чуйного ставлення. Ця турбота потрібна їй зараз, у весняну пору.
 - Люди розуміють, що весна рік годує. Вони намагаються не пропустити жодного дня.


Додаткові ресурси: 
Праця людей навесні (Відео урок)

   


- Давайте і ми з вами трішки попрацюємо виконавши в друкованому зошиті ст. 40. Познач «+» правильні твердження.

Час відпочити! 
Пограй в гру "Роби як Лорі"


Інтерактивна вправа: Вам допоможе підручник.    
          
https://learningapps.org/display?v=ptv3ejqza20


Чудово,ви молодці! Будьте ж гарними господарями, любіть свій край. І тоді наші вулиці та алеї, парки та клумби обов’язково милуватимуть вас чистотою, пишною зеленню і квітами.

Усього вам найкращого!

 








Понеділок 06.04.2020

Доброго ранку , мої маленькі бджілки тудівниці !Сподіваюся ви добре відпочили , тож починаємо новий навчальний тиждень.Бажаю успіхів та хорошого настрою!




Математика

Підручник ст.133-134
Каліграфічна хвилинка: встанови закономірність 54 48 42 36..
 Попрацюємо за відео уроком!
№817- Запиши частки за схемами й обчисли їх значення Запиши у два стовпчики.
№818 – знайди значення виразу .
Розв'яжи задачу  №820. №821,822,823 - усно 
Додаткові ресурси: Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач(Відео урок)



Знайди бабусю для Катрусі! - Завдання на уважність.




Час відпочити . Попий водички , подивись цікавий мультфільм!





Інтерактивні вправи : https://learningapps.org/display?v=pmhh8wuta20

Стоп урок! Чекаю тебе завтра!








П'ятниця  03.04.2020

                         Бажаю успіхів!                                    Посміхніться тому , хто поруч!



Математика

Підручник ст.132-133
Каліграфічна хвилинка: пропиши добутки таблиці множення числа 6
Попрацюємо за відео уроком! №808 ,810,811,813 -усно
№809- За схемою склади добутки з множниками 6 і частки з дільником 6.Запиши їх у два стовпчики.
№812 – запиши вирази й обчисли їх значення .

Розв'яжи задачу  №814 за поданим планом.                                 Додаткові ресурси: 

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення буквених виразів (Відео урок)

Інтерактивні вправи: Вправа https://learningapps.org/display?v=pzrrsrvgn19

ЯДС
Ти  молодець! Настав час підвести підсумки.
 Перевірна робота з теми "Весна"

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання .https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 


 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!





Четвер 02.04.2020

Доброго ранку! Бажаю успіхів та хорошого настрою!


Математика

Підручник ст.130-131
Каліграфічна хвилинка: пропиши число 66
- Попрацюй за відео уроком! № 800, 805-усно
Запиши в зошит №801,802( тобі допоможе таблиці множеннята ділення  числел 2,3,4,5,6)

Розв'яжи  задачу №803 , скориставшись коротким записом .
Додаткові ресурси: 
Повторимо таблицю множення


Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею.(Відео урок)


Перевірка знань:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=265915    Код доступу 265915 


Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання .https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 


 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!












Середа 01.04.2020
Доброго ранку! Бажаю успіхів та хорошого настрою!

Не сумуй , послухай казочку!

Чому мені не можна до бабусі?

Математика

Підручник ст.129-130
Додаткові ресурси:Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею.(Відео урок)



Співаємо таблиця множення на 6

Інтерактивні вправи:                                https://learningapps.org/display?v=p4j2ttks520


Зупинись! Випий води, потанцюй веселу руханку.





ЯДС 
Підручник ст.70 
Додаткові ресури:
Як поводитися в природі навесні( Відео урок)


Пам'ятай! Дотримуйся правил поведінки у лісі .Це допоможе зберегти та примножити рослинний і  тваринний світ рідного краю.
Зошит ст.38
ü 1. Зафарбуй кружечки в зелений колір, якщо діти дотримуються правил поведінки природі навесні, а в червоний – якщо ні. Поясни  , чому ти так вважаєш.
ü Розфарбуй тільки ті ситуації , які ти зафарбував в зелений колір.

ü 2. Поміркуй , якими можуть бути наслідки недотримання правил поведінки в природі навесні?  

Перегляньте мультфільм "Чого в лісі не буває"  


 Мистецтво

Ми з вами продовжуємо тему « Казка у театрі та кіно »
Сьогодні познайомимося з веселим казковим героєм Цибуліно..
Казкове оповідання італійського письменника Джанні Родарі 1951 р. Оповідання розповідає про пригоди казкових овочів, про боротьбу Цибуліно та його друзів проти принца Лимона та синьйора Помідора.

Інтерактивна вправа:
https://learningapps.org/display?v=pa08jwp6t20
https://learningapps.org/display?v=pzyrom79k20

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання .https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 


 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!
                


          



        
30.03 - 31.03 

Доброго ранку! Бажаю успіхів та хорошого настрою!


Математика                                                      Хвилинка каліграфії з логічним завданням

Продовжіть ряд чисел до 50.
5; 10; 15; .
— Сьогодні на уроці ми з вами повторимо  таблиці  множення та ділення  числа 5...
Обчислення значень виразів.
— Підбери число так , щоб значення виразу було вірним.


 Робота за підручником ст.128-129
Завдання 783
—  Склади по два вирази за поданими схемами та запитаннями  «На скільки більше?» , «У скільки більше?» й обчисли їх значення.
 — Числа 45 і 5 . Щоб скласти вираз за запитанням « На скільки більше?» нам потрібно від 45-5 =40.Тобто на число 45 більше від числа 5 на 40 одиниць.
За запитанням «У скільки більше? » число 45 від числа 5 , нам потрібно 45: 5=9.Отже число 45 більше від числа 5 у 9 разів.   Склади самостійно два визари за поданими запитаннями чисел 30 і 5.
 Завдання 784  Порівняй , запиши  у два стопчики .
Завдання 785
—  Знайди значення виразу с +29,якщо с=63,с=47.
         Якщо с=63 , то с+29=63+29= (60+20)+(3+9)=80+12=92
         Якщо с=47 , то с+47=47+29=(40+20)+(7+9)=60+16=76
Памятай! Вирази , що містить у своєму записі букву , називають буквеним . Для позначення числа ,що змінюється ,використовують букви латинського алфавіту.

Розв'язування логічних задач
Розшифруйте ребус: 5 ∙ [  ] = 5.
Розв’язання. У цьому ребусі добуток складається з множника 5 (не рівного нулю!) і другого множника — невідомого. Добуток дорівнює першому множнику. Отже, другий множник дорівнює одиниці.
Відповідь: 5 ∙ 1 = 5.
Час відпочити! Виконай веселу фізкультхвилинку та попий водички!

Завдання 788.Запиши котру годину показує кожний годинник?( усно)
Інтерактивна вправа:
    Вправа 1 https://learningapps.org/display?v=pqqni3je320              Вправа 2 https://learningapps.org/display?v=p3eidbhnv19  


Я досліджую світ
Підручник ст.66-67
Переглянь презентацію та дізнайся ,що таке ланцюг живлення.
Подивись веселий мультфільм на цю тему:)

Виконай завдання в зошиті с.36-37 ( тобі допоможе підручник)
Стоп -урок! Ти просто молодець!



27.03.2020
Вітаю! Бажаю успіхів!

Математика
Підручник ст.127
Каліграфічна хвилинка : намалюй по клітинка тваринку , яка найбільше сподобалася!





Приклади №776 Запишіть приклади у два стопчики . Пам'ятаємо ! У виразі з дужками спочатку виконується дія в дужках.
Додаткові ресурси:                                     Поспіваємо та згадаємо таблицю множення числа 5


Молодці! Тема нашого сьогоднішнього уроку Вирази зі змінною. Позначення змінної літерою.(Відео урок)                  А тепер попрактикуємося!  №777 №778

Якщо а=10 , то 17+а=17+10=27
Якщо а=15 , то 17+а=17+15=32
Якщо b=7 , то b*3=3*7=21
Якщо b=4 , то b*4=4*4=16
Молодці! Спорбуйте самостійно  №781                             Інтерактивна вправа:                 Вправа https://learningapps.org/display?v=p9cmp8iw320

Час відпочити!

Я досліджую світ                                     Підручник ст.65    
Додаткові ресурси: Звірі навесні (Відео урок)

Зошит ст.35

Інтерактивна вправа:





Англійська мова


Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання .


             Стоп урок! Чекаю тебе завтра!

                                  







26.03.2020    
             Вітаю! Починаємо працювати.                  Успіхів мій друже!



Математика
Підручник ст.126
Каліграфічна хвилинка №767 Які з чисел, записаних на грушах , не є результатом множення числа 5?Запиши доданки від найменшого до найбільшого.

Додаткові ресурси:
Тренажер таблиці множення на 5

  Складання таблиці ділення числа 5

Приклади №769, №773
Задача №774
                 
                      Час відпочити!
Попий водички та подивись цікавий мультфільм.
  Інтерактивні вправи:
Вправа1 https://learningapps.org/display?v=prcide13k20
Вправа2 https://learningapps.org/display?v=pax2qf3un20         
 Перевірна робота:  https://docs.google.com/forms/d/10lRNO7H-f6aEaFhMJpIVPAWmSuY8QWdAYuqlawjHrjo/edit
                                
Англійська мова
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання LESSON 2.
  https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html 
             Стоп урок! Чекаю тебе завтра!
                                  






                      25.03.2020  
  Доброго ранку! Починаємо працювали , але спочатку виконаємо зарядку!           
Математика
 Каліграфічна хвилинка : Збільш у 5 числа: 1, 2, 3. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Відповіді запиши в рядочок та допиши рядок до кінця.
Додаткові ресурси: сьогодні разом з сонечком та хмаринкою ти познайомишся з годинником та навчишся визначати час.Підручник ст.124-125 №759-760 - усно.Запам'ятай правила від кінгурятка, запиши  1год = 60хв                    
Приклади №761
Ми маленьки дослідники : виконай завдання №764,765              Тренажер ст 67-68
Інтерактивні вправи :https://learningapps.org/display?v=p98wudzy219               
   Час трішки відпочити , потанцюй з ведмедиком!          Я досліджую світ     
Підручник ст.64, зош.ст.33-34
Інтерактивна вправа:                                      Вправа1 https://learningapps.org/display?v=pstfypdi22                   Вправа2 https://learningapps.org/display?v=ps4kwoy7a01            

Додаткові ресурси: Птахи навесні.Пора гніздування.(Відео урок)
       
Мистецтво
Перегляньте цікавий мультфільм та намалюйте слоненятко.
Стоп - урок!
Ти -молодець!Чекаю тебе завтра!            
                      







                  24.03.2020                        
Доброго ранку! Успіхів!
            
Я досліджую світ                                                   Підручник ст.60-61    
Додаткові ресурси: 
Комахи навесні (відео урок)

Зошит ст.32. Розгадай кросворд " Комахи", дай відповіді на запитання.                                                                                           Перевірка знань:                             https://docs.google.com/forms/d/10ZykCpcytZx92Mb4a8nLizMEjDa677XIRpgY63HcXSs/edit                                                              
                       Час відпочити!
Інтерактивні вправи:
Вправа 1 https://learningapps.org/display?v=p4o2ummda20            Вправа 2 https://learningapps.org/display?v=pitat9tnk20                           








                          23.03.2020                                  
Доброго ранку! Сподіювась, що ви добре  відпочили, сповнені сил та енергії і готові працювати!



Дорога малеча , не сумуйте!



Математика
Підручник ст.122-123
Каліграфічна хвилинка : знайди та запиши закономірність 5 10 15
Приклади №748, №749 ,№751  
Додаткові ресурси:
Проспівай таблицю множення 5
                        Час відпочити!
Порівняй №753
Задача №755
Інтерактивні вправи:
Вправа 1 https://learningapps.org/display?v=pa5p5ge6j20
Вправа 2 https://learningapps.org/display?v=pox9hyf1k20
 Стоп урок! 
Ти - молодчинка!
Чекаю тебе завтра!








        21.03 - 22.03 
  На цьому тижні ви чудово попрацювали! Потрібно добре відпочити !




Чекаю вас в понеділок!









20.03.2020

Доброго ранку! Бажаю гарного настрою та успіхів! 
Математика
Підручник ст.121-122
Каліграфічна хвилинка : прописати цифру 5 .
Додаткові ресурси:
Складання таблиці множення числа 5(Відео урок)


Приклади №740, №742. Виконай приклади , та запиши у два стовпчики.  
Задача №743
Інтерактивна вправа:                 https://learningapps.org/display?v=pro0p5pv320
 Час відпочинку!



Я досліджую світ
Підручник ст.58-59.
Додаткові ресурси: Які умови потрібні для життя рослин?(Відео урок)


Зошит ст.31
1.Пронумеруй ,у якій послідовності відбувається розвиток рослини з насіння.Розфарбуй.
2.Допиши речення (тобі допоможе підручник) Стоп урок! 
Ти - молодчинка!
Чекаю тебе завтра!






                          19.03.2020

Доброго ранку! Бажаю гарного настрою та успіхів!             Математика 
Перевірна робота .Таблиці ділення 2 і 3

Стоп урок! 
Ти - молодчинка!
Чекаю тебе завтра!

                                   





18.03.2020
Доброго ранку! Бажаю гарного настрою та успіхів!




Математика 
Підручник ст. 120 - 121
Каліграфічна хвилинка : прописати каліграфічно рядок цифр від 1 до 10.
Приклади № 730 .  Пригадай таблиці ділення чисел 2,3,4. 
Приклади №731. Виконай приклади , та запиши у два стовпчики.
 Інтерактивна вправа

                                 Час відпочити!


Додаткові ресурси 
 Збільшення та зменшення числа в кілька разів (Відео урок) 
https://www.youtube.com/watch?v=qha8RVpur4U&list=PLurpn2dc_PrEwNU2IYIg0hejXiM2cw26I&index=37&t=1s

Мистецтво
Співаємо українську народну пісеньку "Щебетала пташечка"





Давайте пригадаємо (відео урок) . Які ноти назавають довгими , а які короткими?




Стоп урок! 
Ти - молодчинка!               

Чекаю на тебе завтра!   









Бажаю успіхів!

 16.03.2020-17.03.2020
Математика
Підручник ст. 118-119 
Каліграфічна хвилинка № 720
Приклади 722,724 .Задача 725

Інтерактивні вправи
Вправа 1 https://learningapps.org/display?v=pa9pxs5ea20
Вправа 2 https://learningapps.org/display?v=pymbmn46220 


Додаткові ресурси:
Співаємо таблицю множення 4 https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0P
Скадаємо таблицю ділення 4 ( Відео урок)https://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE&list=PLurpn2dc_PrEwNU2IYIg0hejXiM2cw26I&index=34&t=0s 

Час відпочити:

Я досліджую світ
Інтерактивні вправи

https://learningapps.org/display?v=pvrhrtc0320

Стоп урок! 
Ти - молодчинка!               

Чекаю на тебе завтра!    

                                

10 коментарів:

  1. 03.04.2020р. Головкова Анастасія+

    ВідповістиВидалити
  2. 07.04.2020р. Головкова Анастасія+

    ВідповістиВидалити
  3. 08.04.2020р. Головкова Анастасія+

    ВідповістиВидалити