Дистанційне навчання 2020-2021 н.р

30.04.2021

Доброго ранку! Починаєм з веселої зарядки!

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.112 -113

Каліграфічна хвилинка: Запиши число 90

№621, №622 усно    
№623, №624 виконай вирази  

             №625 -  розв'яжи задачу 

                                

     Попрацюємо за відеоуроком ! 

Я досліджую світ

Підручник: ст.94-95

 Друкований зошит :ст. 45                                                                      Тема: Пізнання себе та своїх можливостей

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

Який стан неба?

     Чи були опади?

 

Попрацюємо за відеоуроком !


Стоп урок ! Ти молодець! Хороших вихідних!







29.04.2021

Доброго  ранку!  Починаємо з веселої зарядк

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.108

Каліграфічна хвилинка: Запиши число 125

№610, №612 усно    
№613, №614 виконай вирази  

             №616 -  розв'яжи задачу 

                                                 

     Попрацюємо за відеоуроком !  
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра !







28.04.2021


Доброго ранку!  Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.108

Каліграфічна хвилинка: Запиши числа від 496 до 508

№597, №603 усно 

      №600 -  розв'яжи задачу 

     №601 виконай вирази                                                      

       Попрацюємо за відеоуроком ! 

 

Перевір свої знанння :

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3353278


Я досліджую світ

Підручник: ст.90-91

 Друкований зошит :ст. 44                                                                      Тема: Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

  Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади?

2.Вправа «Мікрофон»

Як ви гадаєте, що саме людина шукає в друзях?

Які риси характеру ви найбільше цінуєте в другові?

Чи можливі суперечки та незгоди між друзями?

Про які риси характеру друга йдеться в прислів'ях: «Не той друг, що лащиться, а той, що печалиться», «У пригоді пізнавай приятеля»?

3.Бесіда

Чи є у вас друзі?

За що ви їх називаєте друзями?

За що поважаєте?

Чи були у вас такі ситуації, коли друг прийшов вам на допомо­гу? Розкажіть про них.

А чи було таке, щоб друг вас зрадив? Як ви почувалися в такій ситуації?

А ви самі ніколи не зраджували свого друга?

Товаришування, дружба — це взаємини між людь­ми, які народжуються й міцніють на основі спільного навчання, інтересів, уподобань. Товаришувати можна з багатьма ровесника­ми, а от дружити — лише з одним чи кількома. Друзів пов'язує ве­лика повага одне до одного, принциповість у взаєминах, симпатія,взаємодопомога. Дружба не може бути міцною, якщо в ній немає місця чесності, взаємоповазі, принциповості. Друг завжди допо­може в біді, захистить, підтримає, і водночас він же перший скаже відверто про недоліки, запропонує їх виправити. Товариськість, дружба — важливі показники вихованості уч­нів. У вашій поведінці багато спільного, проте є й відмінності. У колективі треба бути скромним, легко, радісно жити пліч-о-пліч з тими, хто не акцентує уваги на невдачах інших, не хизуєть­ся своїми успіхами, а також авторитетом, службовим становищем батьків, престижними речами (модним одягом, телефоном, фото­камерою тощо).

Попрацюємо за відеоуроком ! 

    Мистецтво

«Великодні писанки».
 
   Кожен народ має свої звичаї та традиції. На Україні є традиція збирати «Великодній кошик». Що саме повинно лежати в кошику? 

                                                                          

 Слово «Писанка» походить від «писати», тобто прикрашати орнаментом. Яйце з жовтком, що схожий на сонце уважалося символом життя.

Покриваючі  фарбами та знаками – символами шкарлупу яйця, люди ніби захищали життя, яке зберігалося всередині, від злих сил.

Жовтий, золотистий, оранжевий кольори писанки впливають на людину подібно до сонячного проміння, дають радісний, світлий настрій. В писанці означають тепло, надію, небесні світила, врожай в господарстві.
Червоний колір на писанках мабуть є найбагатозначнішим. Недаремно в народній мові він зблизився з поняттям красивого, слова "красний"- "гарний" стали взаємовідповідними. Червона барва символізує добро, радість життя, для молодих - надію на щасливий шлюб. Саме червоне яйце є головним символом Воскресіння, жертовності і небесного вогню.

Зелений колір означає весняне пробудження природи, надію на гарний врожай.

Блакитний небо, повітря, а також здоров'я.
Бурий, коричневий землю і її приховану життєдайну силу.
Чорний колір - колір ночі, потойбіччя, всього невідомого і таємного. В писанці, будучи тлом, виявляє силу інших кольорів, так само, як в житті темрява дає змогу зрозуміти, що таке світло. Також символізує нескінченність життя людини, продовження буття після смерті.
Багатоколірна писанка є символом родинного щастя, миру, добробуту.

Темні писанки писали на проводи, як вираз поваги до тих, хто відійшов у інший світ.

  Що нагадують нам  візерунки на писанках?

 .:«сонечко», «безконечник», вода,блискавка, грабельки…

    Культ сонця у наших предків був чи не найголовнішим. Після довгої зими на його повернення чекали всі, бо сонце джерело життя на землі. Його урочисто зустрічали, на його честь співали пісні, водили хороводи. У християнстві сонце також стало символом Бога, оскільки Бог – це світло.

Хвилястий орнамент під назвою «безкінечник» - знак однієї з найголовніших стихій  - води.   

Верба, сосна вважаються символами вічної молодості,  здоров’я, росту і безсмертя а також сповіщають  про весняне пробудження землі…


Творча робота

Давай спробуємо намалювати писанку, а допоможе тобі відео. Бажаю творчих успіхів.

Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра !












27.04.2021

Доброго ранку!

Математика

Підручник : ст.102-104

Каліграфічна хвилинка: Запиши число 459

№586, 588 - усно

         №587, №589 - виконай множення письмово

         №591 -  розв'яжи задачу                                                                

Попрацюємо за відеоуроком ! 

Я досліджую світ

Підручник: ст.88-89

 Друкований зошит :ст. 42-43                                                              Тема: Риси характеру, які сприяють досягненню успіху.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади?

2. Бесіда

Мрія — процес фантазування, при якому людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає. Мрії можуть бути реальними, тобто такими, що дійсно можуть трапитись у майбутньому, або фантастичними, тобто такими, настання яких слід визнати практично неможливим. Мрія позитивно впливає на настрій людини, а також сприяє обдумуванню відповідного бажання, що може призвести до активізації діяльності щодо реалізації цього бажання. Тому реальна мрія корисна для настання тих подій, про які суб’єкт мріє.

Бажання — прагнення, потяг до здійснення чого-небудь.

Успіх — це здійснення мрії.

Якщо ваша мрія справжня, ви зможете втілити її. Головне — мати мету і поступово робити кроки для її здійснення. Але інколи людям просто не вистачає терпіння.

Усвідомте, чого ви бажаєте:

Дізнайтеся, у чому ви сильні й чого ви дійсно бажаєте.

Розвивайте бачення вашої цілі, чітко сформулюйте її.

Запишіть своє бачення і регулярно переглядайте його.

Вірте, що вашу мрію можна втілити.

Попрацюємо за відеоуроком !

 

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
 
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра !



26.04.2021

Доброго ранку! Сподіваюсь, ви добре відпочили, тож починаємо з веселої зарядки!

Ранкові зустрічі
Міжнародний день пам’яті про найбільшу техногенну катастрофу та вшанування героїзму пожежників, експлуатаційного персоналу ЧАЕС, військовослужбовців, будівельників, учених, медиків, які брали участь у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС. Подвиг цих людей назавжди записано до літопису людської мужності, він навічно залишиться у пам’яті українського народу.
Вшануймо ліквідаторів, за їх сміливість та відвагу. Ми ніколи не забудемо про самопожертву героїв, які пройшли через усі кола ядерного пекла задля збереження життя і здоров’я прийдешніх поколінь. Завдяки героїзму та мужності ліквідаторів ми маємо сьогодні можливість спостерігати навколишню природну красу, бачити як ростуть наші діти й онуки, живемо, насолоджуємося життям та мріємо про щасливе майбутнє.

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.102-104

Каліграфічна хвилинка: Запиши число 785

№561, 562, №564 - усно

         №563, №565 - виконай множення письмово

         №566 -  розв"яжи задачу                                                                     

        Попрацюємо за відеоуроком ! 

 

 


Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
 
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра !








23.04.2021

Доброго ранку ! Починаємо з веселої зарядки!

Математика

Настав час для підведення підсумків . Впевнена - ви впораєтеся з усіма завданнями. Бажаю успіхів.

 Перевірна діагностична робота :


Я досліджую світ

Підручник: ст.86-87

 Друкований зошит :ст. 41                                                      

Тема: Зовнішність людини

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади?


2.Вправа «Незакінчене речення»

1) Людське «Я» проявляється в ...

2) Якщо ти будеш розуміти себе, то ..., і навпаки: якщо будеш розуміти ... —

то краще розумітимеш ...

3) Хто читає, той ...

— Що таке людське «Я»?

 Попрацюємо за відеоуроком !

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
 
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе в понеділок! Хороших вихідних!








22.04.2021

Доброго ранку ! Починаємо з веселої зарядки!

Ранкові зустрічі
Всесвітній День Землі, свято єднання народів планети у справі захисту навколишнього середовища і збереження тих багатств і природних ресурсів, якими наділила нас природа


Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.101

Каліграфічна хвилинка: Запиши число 785

№552- запиши кожне з чиселяк суму розряднох доданків

         №553, №554 - виконай вирази

         №555 -  розв"яжи задачу                                                                       

         Попрацюємо за відеоуроком !

 

 

Мистецтво 

У СВІТІ УЯВНОГО ТА РЕАЛЬНОГО

Деякі музичні твори композитори називають "фантазіями". Слухаючі їх , ти  можеш "намалювати" собі  у своїй уяві будь-що  незвичне - фантастичне.

М/Ф Уолт Дісней "Фантазія"






Стоп урок ! Ти молодець! Впевнена, що в тебе все вийшло! Чекаю тебе завтра! 









21.04.2021

Доброго ранку!  Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.100

Каліграфічна хвилинка: Запиши числа від 496 до 508

№545, №546 усно  

           №547 -  розв"яжи задачу                                                                       № 548 -виконай вирази 

             Попрацюємо за відеоуроком !

 

 


Я досліджую світ

Підручник: ст.82-83

 Друкований зошит :ст. 40                                                      

Тема: Умови здорового способу  життя

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади?

\2.Фронтальне усне опитування.

— Що найбільше сприяє збереженню і зміцненню здоров’я?

— Що таке здоровий спосіб життя?

— Чому говорять, що режим — основа здоров’я?

— Що означає правильно харчуватися?

— Як подружитися із фізкультурою і спортом?

           Попрацюємо за відеоуроком !  

Мистецтво

У світі реального та уявного

Фантазія митців не має меж, саме завдяки їй вони створюють образи незвичайних істот.







 

Здавна народні умільці створювали іграшки-забавки для дітей. Їх виготовляли з глини, дерева, тканини і навіть сиру. Обовязково декорували – прикрашали орнаментами чи візерунками .Практична робота :

Сьогодні ми з тобою спробуємо виготовити  фантастичну іграшку з пластиліну.

·       Сладання цілої форми з окремих частин.

·        Виготовлення форми з цілого шматка пластичного матеріалу.

·        Декоруй і назви іграшку.


Стоп урок ! Ти молодець! Впевнена, що в тебе все вийшло! Чекаю тебе завтра! 









20.04.2021

Доброго ранку ! Розпочинаємо з веселої зарядки!


Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.99

Каліграфічна хвилинка: Запиши за допомогою цифр 3, 7 і 9 усі можливі двоцифрові числа ( цифри можуть повторюватися)

№534, №540 усно  

           №537 -  запиши як суму розрядних доданків                                  № 538, №539 -виконай вирази

             Попрацюємо за відеоуроком ! 
 
 

Я досліджую світ

Підручник: ст.80-81

 Друкований зошит :ст. 39                                                       

Тема: Розвиток людини протягом життя.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Які органи чуття є в людини?

     Чому органи чуття порівнюють із «вікнами» у світ?

     Яке значення має орган зору?

     Як працює орган зору?

     Яке значення має орган слуху?

     Яке значення має орган нюху?

     Яке значення має орган смаку?

     Яке значення має орган дотику?

     Яких порад потрібно дотримуватися, щоб не зіпсувати зір?

     Яких порад потрібно дотримуватися, щоб мати добрий слух?

     Яких порад потрібно дотримуватися, щоб не втратити нюх?

     Яких порад потрібно дотримуватися, щоб не втратити смак?

     Яких порад потрібно дотримуватися, щоб не втратити чутливість шкіри?

3. Повідомлення теми і мети уроку.

Упродовж життя в організмі людини відбуваються зміни. Життя людини поділяють на вікові періоди. Кожному періоду властиві певні особливості росту й розвитку, будови організму, різних видів діяльності.

     Які періоди розвитку відбуваються впродовж життя людини? 

Вік немовляти, дитинство, підлітковий, юнацький, зрілий і похилий вік це періоди розвитку людини впродовж життя.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які зміни відбуваються в організмі людини впродовж життя. Ви також довідаєтеся, які особливості характерні для кожного вікового періоду життя людини.

 Попрацюємо за відеоуроком !  

1.     4. Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 39? (Пронумерувати послідовність вікових періодів росту й розвитку людини.)

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 39? (Поставити «+», якщо вмієте робити те, що написано.)

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
 
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра! 






19.04.2021

Доброго ранку!  Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.96-98

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 231

№524, №526усно  

             №525- перевір, чи правильно виконано ділення з остачею

 № 527 -виконай ділення з остачею

№530 - побудуй прямокутник. Знайди його периметр 
             Попрацюємо за відеоуроком ! 
 

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання: https://natalyacharkina.blogspot.com/p/5-a.html
 
Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра! 






16.04.2021

Доброго ранку!

 

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.94-95

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 240

№515, №518усно  
№ 516,№519 -виконай ділення з остачею
№520 - розв'яжи задачу  
             Попрацюємо за відеоуроком !  

Я досліджую світ

Підручник:ст.78-79

 Друкований зошит :ст. 38                                                       

Тема: Органи чуття людини, їх значення.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Що входить до складу нервової системи?

     Яке значення в організмі людини має нервова система?

     Де розташований головний мозок?

     Де розташований спинний мозок?

     Як працює нервова система?

     Якими судинами кров рухається від серця, а якими до серця?

     Що шкідливо впливає на нервову систему?

     Що сприяє зміцненню нервової системи?

3.Розповідь з елементами бесіди із метою формування уявлення про органи чуття людини.

Інформацію про те, що відбувається в навколишньому світі, ми отримуємо за допомогою органів чуття: зору, нюху, слуху, смаку, дотику. Органи чуття попереджають нас про небезпеку, дають можливість орі- єнтуватися в навколишньому світі.

     Які сигнали з навколишнього світу сприймають органи чуття? 

Кожен орган чуття здатний сприймати лише певні сигнали з навколишнього світу: очі світло; вуха —

звуки; ніс запах; язик — смак, а шкіра дотик.

Органи чуття сприймають інформацію й передають її по нервах у головний мозок. У головному мозку є окремі ділянки, які відповідають за зір, слух, нюх, смак, дотик. Людина бачить, чує, відчуває смак, запах і дотик лише тоді, коли сигнали від органів чуття надходять у головний мозок.

Попрацюємо за відеоуроком !

  
Пам'ятай!
Щоб не зіпсувати зір, потрібно дотримуватися таких порад:

·     під час читання чи письма стежити, щоб світло падало ліворуч, а освітлення було хорошим;

·     не перевтомлювати очі;

·     берегти очі від пошкоджень і потрапляння бруду.

Щоб мати добрий слух, потрібно дотримуватися таких порад:

·     регулярно мити вуха з милом і прочищати скрученою ватою;

·     ніколи не колупатись у вусі сірниками, олівцями, гострими предметами;

·     берегти вуха від сильного шуму та різких звуків.

Щоб не втратити нюх, потрібно дотримуватися таких порад:

·     оберігатися від застуди, загартовувати свій організм;

·     берегти ніс від пошкоджень і потрапляння в нього сторонніх предметів. Щоб не втратити смак, потрібно дотримуватися таких порад:

·     остерігатися вживання дуже холодної або дуже гарячої їжі;

·     оберігати свій організм від застуди.

Щоб не втратити чутливість шкіри, потрібно дотримуватися таких порад:

·     стежити за чистотою шкіри;

·     оберігати шкіру від пошкоджень.

4.Робота в зошиті з друкованою основою.

Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 38? (Доповнити речення в лівому стовпчику схеми назвами органів чуття. З’єднати лініями, як вони працюють.)

Орган зору — це очі. Розрізняє колір, форму та розміри предметів. Орган слуху це вуха. Сприймає звуки.

Орган нюху — це ніс. Сприймає запахи. Орган смаку це язик. Розрізняє смак їжі.

Орган дотику це шкіра. Відчуває поверхню предметів, холод, біль, тепло, дотик.

Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 38? (Позначити «+», що шкодить органам чуття.)

+

Потрапляння сторонніх предметів.

 

Дотримання правил особистої гігієни.

+

Бруд і мікроби.

+

Необережне поводження з гострими предметами.

 

Робота за умови достатнього освітлення.

+

Перевтома.

 

Уникання сильних шумів.

+

Застудні захворювання.

+

Тривала робота за комп’ютером.

 

Міцний сон, відпочинок на свіжому повітрі.


Тестова перевірка :
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8585455
Ти молодець, я в тебе вірю!

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе в понеділок! Добре відпочинь на вихідних!








15.04.2021

Доброго ранку! Починаємо з веселої зарадки!

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.92-93

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 580

№505, №506усно  
№ 507(3),№508 -  виконай ділення з остачею
      
Міркуй так: потрібно поділити число 23  на 7. Знайдемо найбільше число, яке ділиться  на 7. Це число 21, бо 21:7=3. Знайдемо остачу 23-21=2; Отже, 23:7=3(ост.2)

№510 - розв'яжи задачу  
             Попрацюємо за відеоуроком !
 

Мистецтво

 КАРТИНКИ З ВИСТАВИ

Які враження викликає танок пташенят, що щебечуть та незграбно підскакують? Опиши музику польоту Баби-Яги. Яка тема  звучить у  фіналі,  як вона змінилася?

Музична грамота

Для відтворення в музиці веселих і сумних настроїв  музиці композитори використовують різні лади. Поширені лади в  у музиці -  мажор, мінор.

 


Пісня " Семеро гномів"  музика і слова           А . Житкевич


Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!








14 .04.2021

Доброго ранку! Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.89-90

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 470

 Попрацюємо за відеоуроком!

№495, №496усно  
№498 - розв'яжи задачу 
№ 500 - скориставшись таблицею множення , запиши кожне число у вигляді суми добутку й числа за зразком. 
     № 501 - запиши вирази й обчисли їх значення. 

    Я досліджую світ

Підручник:ст.73-75

 Друкований зошит :ст. 37                                                        

Тема: Головний і спинний мозок людини, їх значення.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Яке значення в організмі людини має кров?

     По чому рухається кров?

     Які є кровоносні судини?

     Які стінки в кровоносних судинах?

     Завдяки чому рухається кров?

     Як побудоване серце?

     Як працює серце?

     Якими судинами кров рухається від серця, а якими до серця?

     Як виникає пульс?

     Як визначити пульс? Продемонструйте.

     Що шкідливо впливає на органи кровообігу?

     Що сприяє зміцненню серця?

1.    3.  Розповідь із метою формування уявлення про головний і спинний мозок та нерви.

Кожного ранку ви чуєте дзвінок будильника, який повідомляє, що потрібно вставати і збиратися до школи. Ви встаєте з ліжка, застеляєте його, умиваєтеся, одягаєтеся та сідаєте снідати. Усе це ви робите майже не задумуючись. Вашими вчинками керують найголовніші органи людини — головний і спинний мозок.

Спробуємо дізнатися, як головний і спинний мозок можуть керувати вашими діями.

Від головного і спинного мозку відходять нерви, схожі на тонкі білі нитки. Вони проникають у шкіру, очі, вуха, язик, ніс, м’язи та всі внутрішні органи. Нерви є тими місточками, що з’єднують органи тіла й мозок.

Нерви є двох видів. Одні сприймають сигнали з навколишнього середовища та від внутрішніх органів і передають їх через спинний мозок до головного. Головний мозок сприймає сигнали і приймає рішення про те, як потрібно діяти органам. Іншими нервами сигнали від головного мозку через спинний передають до органів і повідомляють їм, як потрібно діяти.

Попрацюємо з відеоуроком

4.Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 37? (Заповнити схему.)

Значення нервової системи:

·     узгоджує діяльність усіх органів;

·     об’єднує організм в єдине ціле;

·     здійснює зв’язок з навколишнім середовищем.

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 37? (Прочитати і поставити «+», якщо виконуєш написане.)

Мистецтво

 КАРТИНКИ З ВИСТАВИ

Як живуть казкові герої, де вони мешкають , що вони їдять, які предмети їх оточують ? Художники - ілюстратори фантазуючи, нерідко бачать у речах, що нас оточують, щось цікаве, оригінальне. Так виникають незвичайні картини, зокрема натюрморти. 


Розглянь натюрморти . Який  із них реалістичний, а який - незвичайний, фантастичний ?

Натюрморт повинен мати композиційний центр, де зображено найбільший або дуже яскравий, найвиразніший предмет. 

Образотворча грамота

Запам'ятай правила композиції: 

  • великі предмети розміщуються позаду менших;
  • предмети, що розташовуються ближче, зображуються  нижче, ті, що далі - вище;
  • ближчі предмети можуть частково загороджувати віддалені.

Барвик шукає різні композиції для натюрморту. Яка з них правильна?


 ПРАКТИЧНА РОБОТА:Створи фантастичний натюрмотр

Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!








13.04.2021

Доброго ранку!

 

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 9.00.

Підручник : ст.87-88

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 664

           №488 - запиши вирази й обчисли їх значення.

   №489- розв'яжи рівняння

     №491 - розв'яжи задачу.

Час відпочити

Я досліджую світ

Підручник:ст.71-72

 Друкований зошит :ст. 35                                                         

Тема: Органи кровообігу людини, їх значення.

Запобігання захворюванням органів кровообігу.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Який газ поглинається з повітря під час дихання? Який газ виділяється в повітря під час дихання?

     Назвіть і покажіть на таблиці органи дихання.

     З чого складаються легені?

     Чим пронизані стінки легеневих пухирців?

     Який газ проникає із легеневих пухирців у кров?

     Який газ проникає із крові в легеневі пухирці?

     Що шкодить органам дихання?

     Що є корисним для органів дихання?

     Чому шкідливо дихати забрудненим повітрям?

     Як дбають про чистоту повітря в приміщенні?

3.  Розповідь з елементами бесіди з метою формування уявлення про функції крові.

   Відгадайте загадку.

·     День і ніч воно працює, ні хвилиночки не спить.

Якби раптом зупинилось, то життя би припинилось.

Серце розміщене в грудній клітці зліва. Завдяки його роботі по нашому тілу рухається кров. Кров — це густа рідина червоного кольору.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, яке значення в організмі людини має кров, як відбувається кровообіг і які органи беруть у ньому участь. Також ви дізнаєтеся, що шкодить органам кровообігу, а що є для них корисним. Ці знання допоможуть вам і підкажуть, що потрібно робити, аби бути здоровим.

Серце — це орган, який має вигляд мішечка розміром із кулак. Воно міститься в лівій частині грудної клітки, яка його надійно захищає.

Попрацюємо  з відеоуроком

4.Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 35? (Розгадати кросворд. У виділеному стовпчику прочитати, що потрібно робити, щоб м’язи серця добре працювали.)

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 35? (Записати поради для тренування серця.)

Зміцненню серця сприяє ранкова гімнастика, посильна фізична праця, прогулянки і рухливі ігри на сві- жому повітрі, заняття різними видами спорту, здорове харчування.

     Що пропонується зробити в завданні 3 на с. 36? (Позначити «+» схему, на якій правильно зображено рух крові в організмі людини.) Правильна схема 2.

     Що пропонується зробити в завданні 4 на с. 36? (Позначити «+», що слід робити для зміцнення серця.)

 

Вести малорухомий спосіб життя.

+

Займатися фізкультурою і спортом.

 

Переїдати, споживати багато солодощів.

+

Дотримуватися режиму дня.

+

Гратися і гуляти на свіжому повітрі.

+

Виконувати посильну домашню роботу.

+

Загартовуватися.

 

Увесь вільний час грати в комп’ютерні ігри.

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!












12.04.2021

Доброго ранку ! Починаємо наш урок з веселої фізкультхвилинки!

 

Ранкова зустріч

Сьогодні відзначається Всесвітній день авіації та космонавтики.

 

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Підручник : ст.87-88

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 864

№485, №486усно 

           №484, № 487 - запиши вирази й обчисли їх значення.

 №490 - розв'яжи задачу.

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!








09.04.2021

Доброго ранку !

 

Математика

Підручник : ст.84-85

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 458

№474, №475, №478усно 

           №476, № 477 - запиши вирази й обчисли їх значення.

 №480 - розв'яжи задачу.

 Я досліджую світ

Підручник:ст.69-70

 Друкований зошит :ст. 34                                                         

Тема: Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів дихання.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Які поживні речовини людина отримує з їжею? Яке їх значення?

     Яких правил харчування слід дотримуватися, щоб бути здоровим?

3.     Бесіда з елементами розповіді з метою формування уявлення про заходи зі збереження органів дихання.

     Пригадайте, де легше дихати в місті чи в лісі. Чому?

Легше дихається в лісі, тому що там чисте повітря, у якому мало вуглекислого газу, пилу, мікробів. У міс- ті повітря забруднене пилом, мікробами, шкідливими газами, які викидають автомобілі, фабрики й заводи.

Для дихання потрібне чисте повітря, щоб в легені потрапляло багато кисню, і людина почувалася бадьорою.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які органи належать до органів дихання людини. Ви також довідаєтеся, як у них відбувається дихання. Ви зрозумієте, чому потрібно берегти органи дихання і що слід робити, щоб вони були добре розвинутими й здоровими.

Попрацюємо з відеоуроком!

 

1.   4.   Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 34? (Записати відповіді на запитання.)

Який газ під час дихання людина вбирає з повітря? Кисень.

Який газ під час дихання людина виділяє в повітря? Вуглекислий газ.

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 34? (Пронумерувати на́зви органів дихання в тій послідовності, як ними проходить повітря.)

3        4        1         2        5

     Що пропонується зробити в завданні 3 на с. 34? (Позначити «+» те, що корисне для органів дихання.)

+

Прогулянки на свіжому повітрі.

+

Вдихання повітря через рот.

 

Вдихання тютюнового диму.

 

Перебування в приміщенні, де багато людей.

+

Вологе прибирання приміщення.

+

Провітрювання приміщення.

+

Вдихання повітря через ніс.

+

Ігри на свіжому повітрі.

 

Ігри та прогулянки поблизу автомобільних доріг.

+

Сон у теплу пору року при відчиненій кватирці.

 

Перебування в приміщенні, де є хвора людина, без маски.

Інформатика  

 Тема :Джерела інформації навколо нас.

Інтерактивна вправа :

https://learningapps.org/display?v=pvdoez5rj21

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!














08.04.2021

Доброго ранку, починаємо з розминки!


Математика

Підручник : ст.84-85

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число 237

№464, №466, №467усно 

           №465, № 468 - запиши вирази й обчисли їх значення.

 №469 - розв'яжи задачу.

 

             Попрацюємо за відеоуроком!

Мистецтво

 Тема : Гумор у мистецтві

Мистецтво може приємно дивувати нас гумором . Комічні твори здатні підіймати настрій і перетворювати буденність на веселе свято , отже, й поліпшити здоров'я . Адже , що може бути кориснішим за усмішку? 

Відомо , що українці славляться своїм добрим гумором.Так у казках , жартівливих піснях висміюють нероб, нечупар .  


Українська народна жартівлива пісня - Грицю, Грицю, до роботи!


Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!








07.04.2021

Доброго ранку! Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;

Математика

Підручник : ст.82-83

Каліграфічна хвилинка: Напишіть каліграфічно число,

яке містить 8 одиниць І розряду, 6 одиниць ІІ розряду, 4 одиниці ІІІ розряду.

 Попрацюємо за відеоуроком!

№454, №456усно 

           №455, № 457 - запиши вирази й обчисли їх значення.

    №459 - розв'яжи задачу

      Я досліджую світ

Підручник:ст.65-66

 Друкований зошит :ст.33                                                          

Тема: Правила здорового харчування.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Для чого людина живиться?

     Що таке травлення?

     Користуючись таблицею, назвіть і покажіть органи травлення людини.

     Які зміни відбуваються з їжею в ротовій порожнині? У шлунку? У кишечнику?

3.Бесіда з елементами узагальнюючої розповіді з метою формування уявлення про гігієну харчування

Їжа, яку ми споживаємо, дає нам енергію, необхідну для роботи всіх органів і росту організму. Від того, що ми їмо, залежить наше здоров’я. Їжа повинна бути різноманітною і складатися з корисних продуктів.

     Які поживні речовини надходять в організм людини з продуктами харчування? 

     Чому потрібно вживати продукти як рослинного, так і тваринного походження? 

В органах травлення з їжі утворюються потрібні для життя людини поживні речовини. Поживні речо- вини — це білки, жири, вуглеводи.

Для нормальної роботи організму людина повинна вживати різноманітні продукти харчування, у яких містяться необхідні поживні речовини та вітаміни.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які поживні речовини отримує людина з продуктами харчування, яке значення вони мають. Ви також довідаєтеся, які продукти харчування є корисними для дітей; чому і як по- трібно берегти органи травлення.
 
Попрацюємо за відеоуроком!


Мистецтво

 Тема : Гумор у мистецтві


У живописі та графіці для гумору є спеціальний жанр – карикатура. 
Карикатура – це гумористичне зображення людини з надмірним підкреслюванням певних рис. 
Карикатура може бути образливою для того, кого зобразив художник! А ще може бути повчальною, адже, коли бачиш себе зі сторони, можна зробити корисні висновки. Подивіться, наприклад, на карикатуру невідомого автора ХІХ століття. Художник зобразив циркову сцену з акробатами та клоуном. Гумор цієї карикатури полягає в тому, що зображені люди – зовсім не актори. Це правителі чотирьох європейських держав – два королі, королева та султан. Можливо, автор хотів підкреслити, що поважні персони часто поводяться, як справжні клоуни, циркачі. 


Образ клоуна в мистецтві. 
Клоуни і гумор людам потрібні для радості та розваг. А інколи – для правди, адже, де клоун – там сміх, а подекуди – висміювання. 
Погляньмо на образи клоунів, створені скульпторами та художниками. 
Порівняйте, як митці передають гарний настрій за допомогою яскравого одягу клоунів та всієї палітри кольорів у картинах. 
Спробуйте створити статичний образ клоуна. 
Оберіть відповідну міміку і позу. 
А тепер покажіть клоуна в русі. Можете використовувати рухи, жести й міміку. 
А допоможе вам п’єса Дмитра Кабалевського «Клоуни».


Практична робота «Портрет клоуна»


Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!















06.04.2021

Доброго ранку!

Математика

Підручник : ст.80-81

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно відповідь у скільки разів 320 більше за 8?

 Попрацюємо за відеоуроком!

№444, №445, №449усно 

         №446 - виконай ділення . Перевір множенням.

         №447- обчисли вирази.

   №448 - розв'яжи задачу



Я досліджую світ

Підручник:ст.63-64

 Друкований зошит :ст.32                                                          

Тема: Органи травлення людини, їх значення.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Що відбувається з м’язами, коли вони скорочуються? Яку роботу вони тоді виконують?

     Що відбувається з м’язами, коли вони розслабляються? Яку роботу вони тоді виконують?

     Яке значення мають для людини скелет і м’язи?

     Яких порад потрібно дотримувати, щоб запобігти викривленню хребта?

     Яких порад потрібно дотримувати, щоб м’язи були міцними?

 3. Актуалізація знань учнів. Повідомлення теми і мети уроку.

     Які умови потрібні для життя людини? 

Людині для життя потрібна вода, повітря, тепло, світло й поживні речовини.

     Звідки людина отримує поживні речовини?

Поживні речовини людина отримує з їжею. Їжа потрібна людині для того, щоб рости й розвиватися, на- вчатися й працювати.

     Куди потрапляє їжа, яку ми споживаємо? 

Їжа, яку ми споживаємо, потрапляє в травну систему.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, яку будову має травна система. Ви також дізнаєтеся про те, які пере- творення відбуваються з їжею в органах травлення, де саме вони відбуваються.

 Попрацюємо за відеоуроком!

 4.  Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 32? (Дописати речення.)

Харчуватися людині потрібно для того, щоб рости й розвиватися, навчатися й працювати.

Травлення це перетворення їжі в організмі людини на поживні речовини.

     Виконайте завдання для роботи в парі (групі), запропоноване на с. 63 підручника та заповніть таблицю в завданні 1 на с. 32 в робочому зошиті.

Продукти харчування

рослинного походження

тваринного походження

Овочі, фрукти, ягоди, хліб, крупи, макарони.

Риба, м’ясо, молоко, сир, сметана, масло, кефір, ковбаса.

     Що пропонується зробити в завданні 3 на с. 32? (Пронумерувати назви органів травлення в тій послідовності, як ними проходить їжа.)

1.    Ротова порожнина.

2.    Глотка.

3.    Стравохід.

4.    Шлунок.

5.    Тонкий кишечник.

6.    Товстий кишечник.

Тестова перевірка :

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2183604

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!





















05.04.2021

Доброго ранку! Рада вас вітати на наших дистанційних уроках!Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;
Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Підручник : ст.79-80

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно число 130 

 Попрацюємо за відеоуроком!

№433, №435усно 

           №432 , №437- обчисли вирази зручним для тебе способом.

      №439 - розв'яжи задачу

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!







02.04.2021

Доброго ранку ! 

Бажаю  натхнення ! Вірю в Вас, разом ми подолаємо всі перепони!

  

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференцію на 8.30.

Підручник : ст.77-78

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно число 630

 Попрацюємо за відео уроком!

№420, №421, №427 усно 

           №422, №424 - обчисли вирази зручним для тебе спосо      

     №425 - розв'яжи задачу

Інтерактивна вправа:  

https://learningapps.org/display?v=paxvm098c20 

Я досліджую світ

Підручник:ст.61-62 

 Друкований зошит :ст.30-31                                                          

Тема уроку : Скелет і м'язи людини , їх значення.Запобігання захворювання скелета та м'язів.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Фронтальне усне опитування.

     Яке значення в організмі людини має шкіра?

     Чому шкіра не заважає людині рухатися?

     Яку будову має шкіра?

     Яке значення для організму має виділення поту?

     Яку роль відіграє жир, який виділяють залози?

     Чому брудна шкіра становить загрозу для організму людини?

     Як потрібно дбати про чистоту шкіри?

Попрацюємо за відеоуроком

3.Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 30? (Заповнити схему.)

Значення опорно-рухової системи: є опорою тіла; забезпечує рухи частин тіла всього організму; захи- щає найважливіші органи тіла (головний і спинний мозок, серце, легені, печінку).

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 30? (Використовуючи слова для довідки, вписати в речення пропущені слова.)

Коли м’язи скорочуються, вони стають коротшими та товстішими. Коли м’язи розслабляються, вони стають довшими та тоншими.

Під час скорочення м’яз тягне на себе кістку, до якої він прикріплений, і рука згинається. Під час розслаблення м’яза кістка повертається в попереднє положення, і рука випрямляється.

     Що пропонується зробити в завданні 4 на с. 31? (Підписати під малюнками, хто з дітей правильно вибрав місце для роботи, а хто ні. Усно пояснити, чому ти так гадаєш.)

     Що пропонується зробити в завданні 5 на с. 31? (Прочитати і поставити «+», якщо виконуєш написане.)

Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!






01.04.2021

Доброго ранку! Починаємо з веселої зарядки!

Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Підручник : ст.75-76

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно число 156 

 Попрацюємо за відеоуроком!

№410, №412 , №413усно 

           №414 - обчисли вирази зручним для тебе способом.

      №415- розв'яжи рівняння

    №416 - розв'яжи задачу

Мистецтво

МАНДРІВКА У СВІТ ФАНТАСТИКИ

Роботи -музиканти здатні творити дива....
Вони грають на інструментах , імпровізують
або створюють власні композиції.



Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!






31.03.2021

Доброго ранку! Рада вас вітати на наших дистанційних уроках!Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!

Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         

- присідання 10 разів;
Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Підручник : ст.74-75

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно число 130 

 Попрацюємо за відеоуроком!

№401, №402 ,№403усно 

           №404 , №407- обчисли вирази зручним для тебе способом.

      №408 - розв'яжи задачу

          Я досліджую світ

Підручник:ст.56-57 

 Друкований зошит :ст.28-29                                                           

Тема уроку : Шкіра. Значення шкіри для організму людини.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

   2.Бесіда з елементами розповіді

Цей незвичайний одяг наша шкіра. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, яку будову має шкіра та яке її значення для організму людини, яких порад потрібно дотримуватися, щоб шкіра була чистою та здоровою.

Надійним захисником організму є лише здорова шкіра.

     Що потрібно робити, щоб шкіра була здоровою? 

Щоб шкіра була здоровою, необхідно постійно стежити за її чистотою.

     Чим забруднюється шкіра? 

Шкіра забруднюється надлишками жиру і поту, до яких легко прилипає пил. Брудна шкіра — сприят- ливе середовище для мікробів, серед яких чимало хвороботворних, що є збудниками захворювань шкіри. Учені підрахували, що на ділянці брудної шкіри розміром із ніготь може жити майже 40 тисяч мікробів.

     Яких правил особистої гігієни слід дотримувати, щоб шкіра завжди була чистою, а отже здоровою?

(Відповіді учнів.)

·     Не рідше одного разу на тиждень мити теплою водою з милом усе тіло.

·     Обличчя, вуха, шию, ноги потрібно мити з милом щодня.

·     Руки необхідно мити з милом декілька разів на день (перед їдою, після гри та прогулянки, роботи на городі, прибирання приміщення, спілкування з домашніми тваринами, відвідування туалету).

·     Стежити за чистотою одягу, на який теж потрапляє пил і бруд.

Якщо ви будете дотримувати цих правил, то шкіра буде завжди чистою та здоровою і служитиме надій- ним захисником вашого організму.

Отже, шкіра надійний захисник вашого організму. Щоб шкіра була здоровою, стежте за її чистотою та оберігайте від пошкоджень.

Попрацюємо за відеоуроком

4.Робота в зошиті з друкованою основою.

     Що пропонується зробити в завданні 1на с. 28? (Дописати речення.)

Шкіра має таке значення для організму людини:

1)    захищає внутрішні органи від ушкоджень;

2)    захищає організм від проникнення води, шкідливих організмів і речовин;

3)    захищає від спеки та холоду;

4)    видаляє з потом шкідливі речовини.

     Що пропонується зробити в завданні 2 на с. 28? (Записати відповіді на запитання.)

У чому полягає значення для організму виділення поту через шкіру? Піт зволожує шкіру. Коли піт ви- паровується з поверхні шкіри, тіло охолоджується.

Яку роль відіграє жир, який виділяють сальні залози? Жир змащує шкіру, вкриває її водонепроникною плі- вкою. Завдяки цьому шкіра стає м’якою та пружною, крізь її пори не проникають бруд і мікроорганізми.

Чому брудна шкіра становить загрозу для людини? На брудній шкірі швидко розвиваються хворобо- творні бактерії.

     Що пропонується зробити в завданні 3 на с. 28? (Позначити на малюнку будову шкіри.)

     Що пропонується зробити в завданні 4 на с. 29? (Прочитати і поставити «+», якщо виконуєш написане.)

     Що пропонується зробити в завданні 5 на с. 29? (З’єднати лініями.)

Де бруд, там і хвороба. Чистота — запорука здоров’я. Будь-яка хвороба боїться мила.

Мистецтво

МАНДРІВКА У СВІТ ФАНТАСТИКИ

Усі діти – фантазери! Ти, мабуть,також полюбляєш вигадувати, читати книжки й переглядати фільми про неймовірні історії?

Познайомся з новим другом Лясольки та Барвика . Це робот – Мед – Арт, прибулець із фантастичної  країни Уявляндії. За допомогою сучасних медіа він перенесе нас у різні мистецькі світи – реальні чи віртуальні( уявні ). Робот уміє малювати , співати , танцювати , грати на музичних інструментах. 

          Творча робота(малювання  робота)



Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!






30.03.2021

Доброго ранку !

Починаємо навчання з веселої зарядки.


Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Я досліджую світ

Підручник:ст.54-55 

 Друкований зошит :ст.27                                                           

Тема уроку. Організм людини.

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади? 

2. Бесіда з елементами розповіді з метою формування уявлення про людину як живий організм і частину живої природи.

- Частиною живої природи є людина. Сьогодні ви розпочинаєте вивчати новий розділ «Людина та її ор ганізм».Вивчаючи даний розділ, ви дізнаєтесь, як побудований і працює організм людини, що потрібно й чого не можна робити для того, щоб бути здоровим.

- Людина, як і всі живі істоти, народжується, дихає, живиться, росте і розвивається, розмножується.

- Людина належить до царства тварин, тому що вона, як і тварини, живиться готовими поживними речовинами (рослинами, тваринами) і здатна переміщуватися з одного місця на інше. Людина, на відміну від тварин, ходить на двох ногах, у неї добре розвинутий мозок, вона вміє працюва- ти, розмовляти й мислити. Завдяки мові люди спілкуються між собою і передають свої знання іншим. За- вдяки праці й мисленню люди створюють усе необхідне для свого життя.

3.Практична робота

На попередніх уроках ви вивчали будову різних живих організмів. Сьогодні ви розпочинаєте вивчення організму людини. Ви дізнаєтеся, як побудований ваш організм і як він працює.

Знання про будову та роботу організму допоможуть вам зберегти найбільшу цінність для людини — здоров’я. Щоб не завдавати шкоди здоров’ю, потрібно знати, що корисне вашому організму, а що — шкідливе

— Розгляньте схему на с. 54 в підручнику. Виконайте завдання, запропоноване на с. 27 у робочому зошиті.

Органи тіла людини

зовнішні

внутрішні

Шкіра, волосся, очі, ноги, руки, ніс, вуха, нігті,

губи, повіки.

Серце, мозок,   шлунок,   легені,   судини,   печінка,

нирки, кишечник, глотка, язик, зуби.

Отже, організм людини складається із зовнішніх і внутрішніх органів.

Кожен орган організму людини виконує певну функцію. Серце примушує кров рухатися тілом, очі — це орган зору, зуби подрібнюють їжу, легенями людина дихає, за допомогою шлунка та кишечника пере- травлює їжу, завдяки м’язам і кісткам — рухається.

Кожен орган надзвичайно важливий для організму людини. Усі органи залежать одне від одного. У тілі здорової людини органи діють злагоджено.

4.Бесіда з елементами практичної роботи з метою формування уявлення про системи органів тіла людини та цілісність людського організму.

Кожен орган має певну будову й виконує певну роботу. Органи людини, які виконують спільну роботу, утворюють системи органів. Наприклад, серце й кровоносні судини разом формують кровоносну систему, стравохід, шлунок, кишечник, печінка — травну систему.

     Розгляньте схему на с. 55 у підручнику. 

Виконайте запропоноване завдання.

     З яких систем органів складається організм людини? 

Якщо один із органів системи пошкодити, то порушиться робота системи органів.

Інтерактивна вправа:

https://learningapps.org/display?v=p7372xdpa20

 Математика

Настав час для підведення підсумків . Впевнена - ви впораєтеся з усіма завданнями. Бажаю успіхів.

 Підсумкова діагностична робота :


Англійська мова
 Стоп урок ! Ти молодець! Чекаю тебе завтра!





29.03.2021

  Доброго ранку! Сьогодні у нас незвичайна зарядка! Уяви, що ти вчитель фізкультури! Разом з рідними виконай зарядку! Ти показуєш вправи, а потім виконуєш разом з близькими!

Пригадай наші уроки фізичної культури та виконай  вправи для:
                                                            1.Голови;
     2.Рук;
     3.Тулуба;      
     4. Ніг;                                           




Математика
Увага! Чекаю вас на онлайн-конференції на 8.30.

Підручник : ст.72-73

Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно число 367 

 Попрацюємо за відеоуроком!

№393, №395 ,№396 усно 

           №394- запиши вирази й обчисли їх значення.( 2 стопчик)

     №397- розв'яжи задачу    


Інтерактивна вправа https: https://learningapps.org/display?v=pzwvqrhq321

Англійська мова 

Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання 
 https://natalyacharkina.blogspot.com/p/3-grade.html 

Стоп урок! Ти чудово попрацював! 






  22.01.2021

Доброго ранку , любі діти!

Я досліджую світ

 Сьогодні День Соборності України, свято рідного краю, свято  нашої держави.

 Ми пишаємося, що  ми – українці, а наша Вітчизна – Україна,  земля, дорога та мила серцю кожного із нас.

Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі - на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут корінь давнього роду українського, що сягає сивої давнини.

Зверніть увагу на ось цей акровірш. Про що йде мова?

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня 

  А нас, людей, без Батьківщини

.   22 січня -  День соборності України.

Щороку 22 сiчня весь український народ iз вдячністю згадує тих героїв, якi боролися за об’єднання усiх нацiонально-демократичних сил українства, хто словом i ділом намагався вiдродити незалежну Соборну Українську державу

Математика


Підручник : ст.3 ( Частина 2)

Каліграфічна хвилинка: Скільки сантиметрів в 6 метрах? Відповідь запиши каліграфічно 

 Попрацюємо за відео уроком!

1, №2 №5, №8усно 
№3- розклади на розрядні доданки числа.

           №6- запиши вирази й обчисли їх значення.( 2 стопчики)

№ 7- знайди значення виразу .
 

Інформатика 

 Сьогодні ми закріпемо тему " Джерела інформації "

Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/display?v=pvdoez5rj21

Англійська мова 

Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання 
 https://natalyacharkina.blogspot.com/p/3-grade.html 

Стоп урок! Ти чудово попрацював! 

21.01.2021 

Добрий ранок!

Сьогодні ти знову вчитель фізичної культури!
Потрібно виконати :
- 2 вправи для голови;
- 2 вправи для рук;
- 3 вправи для тулуба         
- присідання 10 разів;

 Мистецтво

За давньою українською традицією 13 січня, напередодні Старого Нового року та свята Маланки, заведено щедрувати. Щедрувальники ходять по хатам родичів, сусідів та знайомих і співають пісні, бажаючи багатства та злагоди. А от наступного дня – 14 січня, на Василя, з самого ранку ходять засівальники, тільки хлопчики. Спершу засівають власну домівку, потім у хрещених батьків, родичів, сусідів, бажаючи господарям щастя, здоров'я і щедрого врожаю і вітаючи з Новим роком. Тут ми зібрали для вас найпопулярніші українські щедрівки та ті, які легко вивчити дітям. 

Математика

Підручник : ст.122
Каліграфічна хвилинка:Знайди значення виразу 500 + 70 + 8 .Відповідь запиши каліграфічно.                                                   1Розв'яжи задачу         
№2- Не виконуючи обчислень, знайди та запиши роз'язки рівняння.
3-Склади вираз , обчисли його значення.

Завдання для Чомучок: Поміркуй , під яким номером зображення данної піраміди зверху?


Стоп урок! Чекаю тебе завтра!

                          


                          20.01.2021                                                                        Доброго ранку! Сьогодні у нас незвичайна зарядка! Уяви, що ти вчитель фізкультури! Разом з рідними виконай зарядку! Ти показуєш вправи, а потім виконуєш разом з близькими!

Пригадай наші уроки фізичної культури та виконай  вправи для:
                                                            1.Голови;
     2.Рук;
     3.Тулуба;                                                    4. Ніг;                                           



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Математика                                                  Підручник ст.118-119

Каліграфічна хвилинка: Знайди значення виразу 500 + 68.Відповідь запиши каліграфічно

 Попрацюємо за відео уроком!
№658- запиши вирази й обчисли їх значення.
№659- знайди значення виразу .
№660- порівняй.                                                                                Розв'яжи задачу  №663

Додаткові ресурси: Буквені вирази. Задачі геометричного змісту(Відео урок)      

Я досліджую світ

Підручник:ст.120-121                                                                                  Друкований зошит: ст.52

1.Фронтальне усне опитування.                                                                   — Де живуть тварини? Наведіть приклади тварин різних місць проживання.                                                                                                         — У які групи об’єднують тварин за будовою  тіла?                 —  Наведіть приклади тварин, які бігають, стрибають, плавають.               2.Актуалізація знань учнів. Повідомлення теми і мети                      — Сьогодні на уроці ми розпочинаємо ознайомлення з групами, у які об’єднують тварин за будовою. Щоб дізнатися, з якою групою ознайомлюватимемося сьогодні на уроці, вам потрібно розгадати ребус.      

                                            ,  хи

— Пригадайте, за якими ознаками можна впізнати комах.                                                                                                                  — Де живуть комахи? Назвіть відомих вам комах.                                                                                                                         Вам уже відомо, що комахи — це тварини, у яких є шість ніг. Живуть комахи в лісі, на луках, біля водойм. Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про будову тіла комах та їхній спосіб життя. Ви також довідаєтеся, як розмножуються комахи та яке значення вони мають у природі. Ви навчитеся розпізнавати види комах, описувати їх зовнішній вигляд.                                                                                                             Комахи — невеликі за розмірами тварини. Найбільшими серед них є жук-геркулес і паличник, довжина тіла яких близько 20 см. Комахи є однією із найчисельніших груп тварин на Землі — близько 1 млн. видів. А скільки всього комах живе на планеті неможливо полічити, як неможливо полічити листя на деревах у лісі. Чому ж комах так багато? Однією з причин є те, що комахи дуже швидко розмножуються. Потомство однієї мухи за літо може досягти такої кількості, що якби вишикувати їх в одну уявну лінію, то вона була б завдовжки від Землі до Місяця.

 Додаткові ресурси:

 

         Мистецтво

Уява малює, розум порівнює, смак відбирає, талант виконує...  

Я впевнена , що кожна людина має талант. Ми з вами багато малювали , ліпили, робили різноманітні поробоки , тому сьогодні у нас  буде незвичайний урок. Пропоную виконати роботу в будь - якій техніці ,  сфотографувати та відправити мені у вайбер (приватним повідомленням) Виставку ваших робіт ви побачите на сторінці "Талановиті рученята".

З радістю прийму участь і познайомлю вас зі своїм захопленням.

Успіхів . Чекаю ваші роботи , впевнена , вони будуть чудовими.

 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!

                                       


                                          19.01.2021

                Доброго ранку! Починаємо навчання з веселої зарядки. 


Я  досліджую світ                                                                                              Підручник – С. 118-119                                                                                 Робочий зошит ст.60

1. Вправа «Синоптик»

-      Яка зараз пора року?

-      Який місяць?

-      Яке число?

-      Тепло чи холодно надворі?

-      Який стан неба?

     Чи були опади?                                                                                         2.Відгадайте загадки.                            

   1. На подвір’ї ходить птах і співає по складах.                                    2. Хоч мала сама на зріст, та великий маю хвіст. Пухова руденька шуба, із сосни стрибну на дуба.                                                                            3.  По квітучих садах літаю, солодкі дарунки збираю.                                  — Як одним словом назвати півня, білку та бджолу?                                  — До якої природи належать тварини?                                                          Півень, білка, бджола та багато інших організмів є тваринами. Тварини — частина живої природи. Сьогодні на уроці ми розпочинаємо вивчати різноманітний світ тварин. Ви дізнаєтеся, де живуть тварини, чим вони відрізняються від рослин, у які групи об’єднують тварин за способом живлення, навчитеся їх порівнювати.    

    Додаткові ресурси: Тема сьогоднішнього уроку «Тварини — організми».

 Математика

Підручник ст.116-118

Каліграфічна хвилинка :  Запиши каліграфічно
всі розв
язки нерівності х ˂ 11 

№ 648,650,651,- усно.

Знайди значення виразу № 649

№ 656 - розвяжи рівняння

Запятай!









     Додаткові ресурси: 
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.(Відеоурок)

Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання https://natalyacharkina.blogspot.com/p/3-grade.html


 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!



                                        18.01.2021

Доброго ранку! Рада вас вітати ! Сподіваюсь ви добре відпочили , сповнені сил та енергії і готові працювати!

В усі часи освічена людина користувалася повагою. Навчання – це прихований скарб, це світ знань про людей та їх оточення. Треба навчатися, щоб знати, діяти, жити. Упевнена, що зерна науки зростуть у ваших юних душах урожаєм мудрості та натхнення. Нехай світлим, радісним і плідним буде кожен ваш день, кожен крок. Загальновідомо, що знання – це сила. 

Пропоную порухатися!

Математика

Підручник ст.115-116                                                                                                                      Каліграфічна хвилинка: Запиши каліграфічно всі розв¢язки нерівностіх ˂ 8

  Попрацюй за відео уроком! № 638 , 640 –усно.                                                                    Розв’яжи рівняння 639                                                                                                                 Виконай дії з іменованими числами 643                                                                          Розв'яжи  задачу № 641                                                                                                  Додаткові ресурси: Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.(Відео урок)


     Інтерактивні вправи:                                      Вправа https://learningapps.org/display?v=pvwz89h2j19

 Англійська мова 
Перейди за посиланням на блог Наталії Валентинівни та виконай завдання https://natalyacharkina.blogspot.com/p/3-grade.html


 Стоп урок! Чекаю тебе завтра!

Немає коментарів:

Дописати коментар